Amânare…

Primul meu post pe 2016. Yeeeeeey :)))))

Încă nu pot să adorm. Deși sunt obosită…. Mi-am luat tabletă (achiziție nouă) în brațe. De Facebook m-am cam plictisit…jocuri am jucat mare parte din zi. Și mi s-a făcut dor de blog. Am căutat aplicația pe Magazin Play…și m-am pus pe “răsfoit”. Am ” pierdut ” multe din postările voastre interesante, însă am recuperat o parte din ele în seara aceasta.

Cam asta a fost introducerea… Ar cam trebui să mă reapuc și eu de  scris…nu-i așa? :))))))

Când ți-ai făcut ultima oară planuri sau promisiuni? Câte din ele chiar le-ai realizat?

Intr-o zi, pentru un exercițiu (psihologic în mare parte) am fost pusă în situația să scriu (pe o foaie de hârtie) o listă cu ce trebuie să fac și am cam amânat (din diverse motive). Am început să scriu și am observat că listă nu era deloc scurtă. De la lucruri banale, de rutină, la planuri pe termen lung. După ce am terminat listă mi s-a spus în felul următor : “bun..incercuieste-le pe primele trei din listă, și fă-le ASTĂZI !” Pe moment m-a buhnit râsul, însă am rămas apoi șocată câte chestii trebuiau făcute astăzi, dar pe care le-am amânat, din diverse scuze.

Timpul e singurul lucru pe care îl avem cu toții, în mod egal, dar care este drămuit diferit, în funcție de deciziile fiecăruia. Și este al naibii de scurt, și ireversibil. Bună de luat în seamă și vorba :”Nu lăsa pe mâine ce poți face astăzi “.

Așadar….orice vă propuneți, faceți ACUM. Nu mai amânați. Timpul nu așteaptă pe nimeni.

Câte clipe am irosit….

 

 

 

 

4 thoughts on “Amânare…

  1. Buna Loredana !
    ” Mai bine mai tarziu decat niciodata !!! 🙂 😦 🙂
    Bine ai revenit in blogosfera ! 🙂
    Remarca din final spune totul………
    In urma cu cativa ani treceam pe la tine,
    ai trecut si tu de cateva ori , si-apoi, din motive doar de tine stiute, NU ai mai trecut pe meleagurile “Padurii Nebune ” iar eu, desi te-am mai cautat, nu te-am mai gasit….
    Acum am dezlegat misterul si sper ca ne vom relua dialogul virtual intrerupr NU din cauza mea…
    Multumesc ca ai trecut pe la mine caci altfel, nu stiam c-ai revenit ………..
    Te-astept nu numai cu LIKE ci cu comentarii ! 🙂
    Alegerea iti apartine ! 🙂
    O duminica frumoasa macar sufleteste caci din punct de vedere termic,
    e jalnica mai ales ca la mine ploua, bate vantul iar lumea-i nevoita sa stea in casa ! 😦
    Aliosa.

    • Îmi pare rău ca nu am mai fost la fel de activă o vreme. Insa am mai aruncat câte un ochi și pe blog… Promit ca voi intra zilnic (sau măcar la câteva zile) pe blog. Cu mare plăcere ținem legătura!
      A ieșit soarele unpic…deci e ok de o plimbare…
      O duminică frumoasă și ție!
      Loredana

Leave a Reply

