De final…

E ultima noapte din 2015. Nu pot sa zic ca ma incearca vreo emotie sau ca sunt in extaz. Sau ca ma mir cat de repede a trecut timpul. Asa trece in fiecare an, absolut firesc. :)))

Daca ar fi sa trag o linie si sa rezum intr-un cuvant cum a fost anul 2015 pentru mine, as spune PLIN. Plin de actiuni, decizii, intamplari, plin cu de toate.

Ce-i drept, anul acesta a fost atat de plin, incat se vede lipsa mea indelungata de aici. Recunosc, nici nu m-am straduit sa mai scriu aici. Dar am luat o pauza destul de lunga de la scris (nu si de la gandit), insa in seara asta mi s-a facut dor de spatiul meu virtual in care obisnuiam candva sa scriu zi de zi. Sper ca in Noul An sa reusesc sa scriu mai des :))))

In anul 2015 mi s-au intamplat multe lucruri neasteptate, neplanuite. Spontane. Si nu sunt mare fana a lucrurilor spontane si a noului in general :)))).

Singura parte de care NU sunt multumita este cea pe plan profesional. Am dat cateva rateuri la care nu ma asteptam… Dar nu pot sa zic sa is neaparat dezastruase. La urma urmei, cred ca fiecare lucru se intampla cu un scop. Mai nasol e momentul, ca te prinde nepregatit si ca iti mananca ceva nervisori.

Pe plan profesional, tipic romanesc, au curs promisiuni false, colegi idioti, sefi si mai idioti, si in final, demisii :)))). Unii imi spuneau ca is eu capoasa, ca din cauza mea s-au intamplat asta. Da si din cauza mea, pentru ca nu imi place sa fiu tratata ca un sclav, ca un robot cu telecomanda pe care il programezi sa faca ce vrei tu, si cand vrei tu, care dupa ce iti piere cheful il arunci la gunoi. Din partea asta am invatat si multe chestii  si am descoperit in mine alte chestii. Am descoperit ca tara asta are lipsuri mari de tot la capitolul dezvoltare, angajare, angajatori, organizare. Si de aici ii felicit pe toti cei care au plecat in afara (probabil peste cativa ani voi face si eu, la fel de spontan cu fac cam toate lucrurile in general :)))) ).

Pe planul familie, a fost oke. M-au incercat cateva neintelegeri si aici, dar  au trecut. In ultimii 10 ani am invatat sa “manageriez” neintelegerile din familie, pentru ca vin si pleaca la fel de spontan care si intamplarile in general. Si aici pot sa fiu sigura ca trec, pentru ca familia e temelia societatii, si trebuie sa o tii aproape, indiferent de situatiile prin care treci.

Cea mai multumita ma declar pe plan sentimental. Si aici au fost schimbari destul de mari, si la fel de spontane. Acest an 2015 mi-a adus in vara omul de care aveam nevoie si cu care (cred eu) ma potrivesc bine. Ma linisteste si ne ajutam reciproc. Are rabdare si ma face sa ma simt in largul meu. Ma apreciaza si ma accepta cu toate nebuniile mele. E pentru mine!

Planuri pe anul urmator isi face toata lumea. N-as putea spune ca imi place sa imi fac planuri, pentru ca o data cu ele, trebuie sa fii pregatit si pentru dezamagiri (nu tot timpul ies asa cum ti-ai propus). Insa am in minte o lista cu planuri pe care chiar tin sa le realizez.

In primul rand, schimbare pe plan profesional. Apoi am de gand sa reincep studiile (sa ma reprofilez de fapt). Apoi sa ma odihnesc mai mult (si odihna pentru mine nu inseamna doar somn si trezit a doua zi). Odihna fizica si psihica, adica trebuie sa incerc sa imi gasesc un echilibru in a gandi si a face fata situatiilor, care sa ma ma consume prea mult…

Imi doresc un an nou linistit si mai bun pe planurile care au cam esuat in anul 2015. Imi doresc  sanatate, armonie, echilibru. Asta va doresc si voua.

Fiti intelepti si iubitori.

Sa aveti un An Nou binecuvantat!

LA MULTI ANI!

 

Tax-rates-summary-2015-2016

 

Leave a Reply

