Gânduri pentru Noul An

S-a dus! 2013 a plecat, şi a făcut loc Noului An ! Noaptea dintre ani a fost una liniştită în casa mea, în mijlocul familiei (celor mai dragi şi importante persoane din viaţa mea).

Mi-am scuturat sufletul de supărări, gândurile de răutăţi, şi vreau ca noul an să fie unul curat, liniştit.

Câteva dorinţe am pentru Noul An :

-sănătate, zile bune, dragoste, pace pe pământ şi intre oameni mai multă înţelegere şi înţelepciune,

– ce nu am reuşit să fac sau să termin în 2013, să reuşesc să duc la bun sfârşit în acest an.,

-afecţiunea prietenilor mei ,

– să am în jurul meu doar persoane fericite,

-să fiu mai înţeleaptă şi să iau decizii mai bune,

-să nu ma mai las învinsă aşa usor,

-să mă bucur mai mult de fiecare zi,

– să pot privi senină în ochii celor din jurul meu, şi să întâlnesc aceleaşi priviri senine,

-românii s-o ducă cu-adevărat mai bine,  să fie ceva mai atenţi la viaţa lor, şi să nu se mai lase minţiţi de guvernanţi. Să dorească să muncească şi să aibă unde să muncească,

-să nu mai fim o naţie de “Gică Contra”.

-Să vorbim mai puţin şi să gândim mai mult!

LA MULŢI ANI  vă zic din toată inima!  Să aveţi un an aşa cum vă doriţi !! :*

14 thoughts on “Gânduri pentru Noul An

  1. Întotdeauna realizările pe un an ce a trecut sunt puţine şi importante,esenţiale,rămânând mai multe neîmplinite care poate nu reprezintă aceeaşi valoare ca cele realizate şi care poate nu ar necesita implicarea unui singur om…so don’t be so hard on you 🙂 La mulţi ani.

  2. La multi ani tuturor!la mine anul a inceput cu stângul dar am sa-l ,,redresez” eu.am presimţirea că o sa fie un an plin de evenimente…cel puţin pentru mine.ce fel de evenimente?!păi nici nu mai conteaza atât timp cât e adrenalina si nu ma plictisesc.

Leave a Reply

