De Crăciun să fim mai buni!

Deci da: nu mai pot cu “de Crăciun să fim mai buni”. Pai de Craciun, de Paşte, de Anul Nou, de sărbătorile cu roşu în calendarul ortodox…Problema mea e că nu înţeleg ce înseamnă “mai bun”. Să pup în cur şefii, să-mi iert iubitul că mă înşală, să mă aşez preş în faţa uşii, ca cine-mi calcă pragul să aibă satisfacţia supremă că mă calcă pe mine pe meclă, sau să ce…?

Anyway, ştie cumva, cineva, cât de bună sau cât de rea sunt, în general? Şi dacă DA, ştie şi de ce?

Concluzie: Dacă eşti bun, eşti bun şi în afara sărbătorilor, şi nu putem cântări bunătatea… Dacă eşti rău, eşti rău indiferent de orice.
C’mon!

8 thoughts on “De Crăciun să fim mai buni!

  1. Cred ca ar trebui sa intelegem ca sarbatoarea asta e intrisec religioasa .Asta raspunde cam la toate intrebarile , pe de alta parte sloganul de la Cola , nu cred ca ajuta .

Leave a Reply

