Doar spune-i !

” Spune-i că nu m-a rănit. Nimic din tot ce-a fost spus şi a fost întâmplat nu m-a atins. Sau dacă da, mult prea puţin…nu m-a durut. Ochii ăştia senini pe care i-a iubit n-au vărsat o lacrimă.
Spune-i că nu are nici-o vină, că nu există nici-un vinovat.Viaţa e tot timpul încurcată.
Spune-i că nu a fost o tragedie, ci o împletire firească de visuri, vise şi veridicte.
Spune-i că nu a fost o dramă,ci o realitate în mai multe acte.
Spune-i că nu s-au tras încă cortinele, că urmează noi şi noi reprezentaţii.
Spune-i că iubesc simplu cu aceeaşi inimă pe care a legat-o odinioară cu noduri complicate. Aminteşte-i că pe unde a trecut o dată, nu se mai trece aşa uşor a doua oară.
Spune-i că uşile se închid de cele mai multe ori cu un scop şi că doar cei ca mine, cu pielea friptă şi sângele tare, îşi găsesc drumul pe fereastră.
Spune-i că am fost tare.
Spune-i că nu a existat nici-un moment în urma sa când ochii mei vedeau doar amintiri colorate. O să creadă că sunt fraieră şi slabă.
Spune-i că iubirea e orice. Începând cu mine, trecând la tine şi dând peste alţii. Că e rău cu ea şi că te arde, dar că fără ea eşti uscat, ţi-e sete de moarte, iţi este terifiant de dor de viaţă.
Spune-i că nu l-am visat niciodată. Să nu creadă că din cauza lui mi s-au închis porţile dorinţelor sau că ceruri nemiloase îmi refuză până şi minciuna viselor.
Spune-i că încerc incredibil,că mă străduiesc mult, că nu i-am mai dorit niciodată braţul. Încă un pic, cât să întind mâna şi să strâng cenuşa din amintire şi reuşesc imposibilul. Aminteşte-i toate astea…
Spune-i că iubirea sau lipsa ei nu m-au transformat niciodată în monstru, că sunt caldă, vie şi frumoasă. Port încă între coaste lucrul invizibil pe care toţi îl poreclesc într-un mod bizar suflet. Pricajit şi palid, e încă acolo şi are şanse să crească mare din nou.
Spune-i să-şi şteargă rânjetul îngâmfat de pe faţă că eu am învăţat din povestea asta nişte lecţii. Niciuna din ele banală. Sunt toate grave, nu mai mi se par deloc amuzante. În cinstea lor, gura mea nu mai poate să râdă până la urechi.
Spune-i că n-am uitat cum m-a îmbrăţişat şi cum m-a sărutat atunci când îmi doream.
Spune-i că n-am uitat cum am plecat.
Spune-i că după el m-am născut splendidă a doua oară.”

1381984_661454193887040_288293655_n

4 thoughts on “Doar spune-i !

Leave a Reply

