Solfegieri de doruri

Eşti la un vis de mine. Şi între noi curg nopţi fără lumină, învinse de vreme.
Ne regăsim din când în când, zvâcnind dulci aşteptări. De când mi te perinzi prin gânduri ca un oftat…de atunci, furişându-te desculţ de tăceri… Încă mai încremeneşti dorinţe şi mângâieri…
Degeaba mă cauţi în juru-ţi…că m-am uitat în tine! Învăluită-n foc, arzând …femeia care sunt .
Şi te voi aştepta mereu, fără grabă, în zgomot de tăceri, uitându-te zi după zi în povârnişul gândurilor mele….
Şi iar tresar din şoapte dulci, ca să cuprind solfegieri de doruri…din toate visurile mele….

something_is_missing_by_suicide_bee

2 thoughts on “Solfegieri de doruri

Leave a Reply

