happy anniversary day

2years   În dimineaţa aceasta răcoroasă, aflu că blogul meu împlineste 2 anişori !!!!! Îmi vine cam greu să cred că a trecut atât de repede timpul. Nu ştiu cât am evoluat în tot acest timp, dar cert e ca blogul mi-a ţinut de urât în orice moment. Exceptând lipsa mea din când în cand …

Mă bucur că, în sfârşit, am reuşit să “am grijă” de un blog atâta timp (nu mi s-a mai întâmplat, deşi am mai avut bloguri, dar ajungeam să nu-mi mai placă şi le ştergeam). Acesta însă, are ceva special. Îl iubesc ! :))

Vă mulţumesc vouă, care de 2 ani îl citiţi, şi încă mai sunt persoane noi care devin interesate de el.

Îmi doresc, cu ocazia asta, mulţi ani de blog-uit de acum în continuare, şi să ne citim reciproc, sănătoşi  (eu, voi şi restul ) !

O dimineaţă plăcută să aveţi cu toţii !

10 thoughts on “happy anniversary day

Leave a Reply

