Catastrofe muzicale

Dragii mei, jur că nu pot  înţelege aceste 2 piese. Cum nişte oameni de aşa rang în lumea muzicală românească pot scrie/compune aşa ceva…

Să le luăm pe rând la “periat”. Nu le fac reclamă şi nici un am întenţia de a ofensa pe cineva !! Doar le fac de râs. :)))))))

Deci ….

Intrumentalul e oke, îmi place (asta dacă nu o fi negativul vreo unei piese cunoscute de prin afară şi trecută pe numele său de către nea’ Ordean, aşa cum are obiceiul să facă – cine ştie, ştie despre ce vorbesc :))) ) . Trecem la catastrofă – versurile :

” Am crezut că soarta mea

E prin vest pe undeva

Departe de casă”  

Până aici….pare normal.

“Am luat un ceai cu rom,

Un bilet de la Tarom

Şi-am plecat de-acasă”

Versuri scrise parcă în cea mai cruntă beţie, într-o crâşmă….cel puţin mie aşa îmi sună ! (versuri de căcat adică).

Next….

“Am zburat în Asia,

Toată Scandinavia,

Şi în Spania.

Am văzut locuri de vis,

Am ajuns şi la Paris,

Dar degeaba…. “

Pai bă’ băiatule…cum aşa ?? Învăţăm geografia lumii degeaba?? Dă-o-n…… :))))

“Mi-era greu atunci când noaptea venea,

Şi nu aveam cu cine vorbi”

Dap, trist! Dar în cazuri de astea…ajută să vorbeşti şi singur….

“Într-o  seară i-am scris unui prieten,

Iar în scrisoare scria: “

 În 2 versuri, de 3 ori acelaşi cuvânt ????  Şi ce Doamne iartă-mă putea să facă în scrisoare, în afară de să scrie ???? Dă’ fuck …….

“Mă voi întoarce acasă.

Am străbătut lumea toată, în lung şi în lat.

Singurătatea m-apasă,

Vremea-i ceţoasă,

Şi mi-e dor de-ai mei.”

Degeaba ai străbătut lumea toată, dacă n-ai găsit pe undeva o rimă pentru final! “Vremea-i ceţoasă şi mi-e dor de-ai mei.” Ete fleoşc, Mariţă ! Las’ că merge aşa…

“Mă voi întoarce acasă,

Unde ceru-i albastru şi pădurile verzi.”

Pfoai… m-a rupt !! Asta cu “ceru-i albastru şi pădurile verzi”…m-a terminat!! Să mor de am crezut că există aşa ceva (şi doar la el acasă). Eu până acum n-am văzut cer albastru şi păduri verzi. Jur ! Voi aţi văzut ??? Te pomeneşti că în toata lumea prin care a umblat, era inversă treaba cu cerul şi pădurile . Damn…Next !

“Vreau să stau la masă

Cu prietenii mei.

Mă voi întoarce acasă.”

Stai că avansează treburile :

“După 3 sau 4 ani,

Cu un “Golf” şi nişte bani,

M-am gândit că poate

Ar fi bine de-aş pleca

Să mă-ntorc la casa mea, 

Să uit de toate”.

Bă ce să zic…e bine dacă pleci să te întorci.. deşi pe mine mă cam derutează treaba asta… Ori pleci, ori te-ntorci ???? Damn…

Restul se repetă agramatismele de mai sus…

Du-te tată acasă că eşti praf…

  Trecem la urmatoarea piesă, a unei trupe care sincer, o îndrăgesc. Au piese bune, în general. Dar am senzaţia că în piesa asta, le-a cam luat Dzeu minţile si lor. Sau poate şi ei au scris-o într-o cruntă beţie ….

Ritm super !!! ROCK ! Place… Versurile însă….de căcat !!!

Ochii şi capul mă doare.”

Au dat cu mucii-n fasole încă de la primul vers. Dă-o-n….. de gramatică !! Ce te doare măăă ???

“Stare debilă-ntru tot 

Inima-mi bate cam tare

Mintea se-opreşte în loc” 

Dapăi chiar că aşa stare te ia  când auzi aşa agramatisme……

“Nu-ţi vezi nici umbra 

Din faţă spre spate“.

Kilu’ meu !! Păi umbra nu poate să fie din faţa spre spate! Ori e în faţă, ori e în spate, în funcţie de unde e sursa de lumină şi pozitia corpului tău. Sau poate m-am tâmpit eu de tot şi aberez…..Oricum, nu am înţeles partea asta. Să mă ajute cineva….

“Timpul şi spaţiul se strânge pe noi.”

Ce face, mă’, astea două ???? Pffff……. Şi cam cum se “strânge” ele pe noi? Ca o haină uda şi cu 2 numere mai mici ?

“16 e cifra orelor tale”.

Jură-teeee !!  :))))  Eu credeam că-i număr (format din cifra 1 şi cifra 6). Matematica…mânca-o-ar “lupchii” !!!!!!

“Ziua-i mai scurtă, şi noaptea la fel.”

În acelaşi timp ??? Wow…interesant…

“Lumina mă arde pe pleoape,

Căldura-i de nesuportat.

Mâna îmi tremură tare

Şi pielea mi s-a despuiat”.

Bag de seamă că eşti  în chinuri groaznice…..

“O lume-n mare schimbare,

O clipă-ntre veghe şi somn.

Pentru că vine-o chemare,

A 5-a dimensiune-n nesomn

Ori e somn, ori e nesomn?? Iar m-a derutat…….

Concluzie….

Îmi e greu să cred că trupe/voci de renume pot cânta aşa agramatisme…. Încep să-mi fac griji….

12 thoughts on “Catastrofe muzicale

  1. De s-ar reuni trupele astea două, îți dai seama ce capodopere ar ieși? Îmi vine să mă fac poet când îi citesc. S-o plăti bine? Carte de muncă dau? 🙂

Leave a Reply

