Stare de toamnă…

Simt din ce în ce mai acut prezenţa toamnei. Devine din ce în ce mai… “prezentă” !!
Ploile din ultimul timp, cerul înorat, dimineţile reci, vântul zilnic, mă scaldă în amintiri
şi dor pierdute în zăpuşeala verii care a trecut…
Îmi place mirosul ploii şi racoarea dimineţilor înceţoşate…Dar mă răscolesc…

Am pus deoparte amintirile verii, şi fac loc celor din anotimpul rece care e acum…
Se simte din ce în ce mai bine că e toamnă. Străzile sunt mai pustii, nu se mai aud râsete de tineri în parcuri, până seara târziu. Eu deja încep să ies din ce în ce mai rar din casă.
Sau dacă ies, mă opresc la o cafenea. Va trebui să mă obişnuiesc cu acest “sedentarism” tomnatic, cu care încă nu m-am acomodat…  Îmi va fi dor de nopţile târzii de vară pe copou, în rond, privind maşinile opulente care ieşeau la plimbare să facă impresie. Îmi va fi dor să stau cu prietenii la “spart seminţe” pe o bancă, şi la poveşti până târziu. Îmi va fi dor să aud motoarele, să le admir, să mă plimb şi să mă “încarc” cu 
“energia” lor. Îmi va fi dor să fie ora 22 şi să fie încă lumină afară.
Lumina asta sumbră îmi provoacă migrene şi o stare de somnolenţă greu de înţeles…

Şi totuşi…anotimpul ăsta îmi aminteşte de firea mea calmă. Îmi aminteşte cât îmi e de linişte.
Îmi încălzesc sufletul cu melodii calde, şi cu un ceai fierbinte. Mă cuprinzi cu braţele şi mă săruţi pe frunte.  Eşti aici. De 4 anotimpuri…

În curând îmi voi revedea colegele. Îmi e foarte dor de Olly. I-am simţit lipsa de când am luat vacanţă. Îmi lipseşte veselia ei molipsitoare. Probabil doar cu ea mă voi mai plimba prin copou, în parc, în weekenduri şi după cursuri.  Vom avea multe de povestit…

2 thoughts on “Stare de toamnă…

  1. Da, corect, ar trebui vorbit la Guvern, poate lungesc ziua până pe la 9-10 seara. Dacă strângi semnături, îți dau și eu câteva. 🙂 Trăiască vara! Dar pot să-i mulțumesc și toamnei că există. 🙂

Leave a Reply

