OZN

A mai trecut O Zi de Naştere. A mea. A fost ieri. Da, LMA mie !! Primesc şi astăzi urări, cu întârziere. Dar îs binevenite oricând ! Şi le mulţumesc tuturor celor care s-au gândit la mine şi care au avut câte un gând bun!

Ziua aceasta nu m-a bucurat şi nici nu m-a întristat. Pur şi simplu mi-a adus aminte că am mai îmbrătrânit cu încă un an. Timp în care am greşit şi am învăţat mult,  în care am pierdut ce îmi plăcea, dar am câştigat ce trebuia, în care am iubit mai mult decât trebuia şi nu am primit înapoi decât câteva braţe deschise din cele pe care le-am iubit. Timp în care am trăit experienţe noi, si mi-am amintit de cele vechi.

De obicei, de ziua mea nu-mi doresc cadouri. Pot să-mi doresc si să am în fiecare zi. Ziua mea e cea în care nu mă supără nimic, pot să fac “pozne” şi ai mei să nu mă certe ( că doar îs feţita lu’ tata), ziua în care mănânc mult dulce, ziua în care îs pupată de dimineaţă până seara. Ziua în care mă deranjează nimic şi zâmbesc mai mult decât de obicei, ziua în care mi-e greu să mă decid unde îmi scot prietenii în oraş, pentru că fiecare vrea în alt loc. Ziua în care vorbesc cel mai mult la telefon, şi în care spun de cele mai multe ori “mulţumesc”.

De ziua mea le mulţumesc şi părinţilor mei pentru m-au crescut şi iubit necondiţionat până acum. Şi ştiu că mă vor iubi şi în continuare. Chiar dacă uneori exagerează cu grija şi cearta. Ştiu că îi supăr din când în când, dar trebuie să înţeleagă că sunt şi eu copil. Mai mare, într-adevăr.

Ziua mea nu e zi de dezmăţ, în care să-mi supăr vecinii cu muzica dată la volum maxim, şi în care să beau până cad sub masă. Când am chef să beau alcool, beau. Când am chef de dezmăţ, asta fac. Fara să fie neapărat ziua mea.  Ieri, însă, am vrut să am o zi liniştită. Şi aşa a şi fost… Am avut alături familia şi prietenii. M-am jucat cu nepoţica mea, şi spre seară am ieşit în oras cu prietenii, la pizza şi cafea. Îmi place mult tricoul primit de la Răz’, cu minionul (din filmul “despicable me”) imprimat pe el. Hi hi !! 🙂 Seara s-a terminat tot în familie. Apoi meciul şi berea, eu cu tata !!! Bravo România !!

Aşadar, dragii mei, toate gândurile bune pe care mi le-aţi urat/mi le uraţi de ziua mea, să vi se împlineasca şi vouă !

Un weekend minunat să aveţi cu toţii ! 🙂

20 thoughts on “OZN

  1. Iti doresc cei trei ” L”.
    Viata Lunga,Limpede si Linistita !
    Sa-ti fie parintii sanatosi !
    Sa-ti fie prietenii, prieteni !
    Sa-ti dea Dumnezeu cite un pic din tot ce iti doresti si primeste un pic si de la noi !
    La multi ani !

  2. Ia uite, ți-ai programat două zile aniversare în aceeași lună! 🙂 Întâi te-ai născut, apoi, imediat, te-ai și botezat corespunzător. Acum… există cumva și Sfânta Loredana? 🙂
    La mulți ani în fiecare zi în parte! Să fii fericită! Neapărat!! 🙂 Numa’ de soare să ai parte în viață! Și ziua, și noaptea! 🙂
    Urmează cele două petreceri sau au fost deja? 🙂

Leave a Reply

