Morning…

Nimic nu mi se pare mai plăcut ca într-o dimineaţă răcoroasă şi înnorată de început de toamnă să îmi încep ziua cu o cafea bună şi cu o lectură pe blog…. De fapt, cam aşa sună trezirea mea din aproape fiecare dimineată. Şi mi-e al naibii de bine !!!

Dimineata asta e la fel de posomorată că şi celelalte din ultima vreme…. Dar dimineaţa asta nu mă deranjează nimic. Mă simt altfel. Probabil pentru că am obosit să stau în aceeasi stare de tristeţe fără motiv, în declin emoţional. Astăzi m-am trezit cu gânduri bune. Cu gânduri că nu imi mai pasă de nimic, că mă bucur de mine. Voi fi egoistă pentru o vreme, cel puţin. Cum citisem cândva şi într-o carte a lui Osho…Fusesem prea ataşată până acum. Şi nu înţelegeam cea mai simplă realitate : am venit singură în această lume. Am existat şi ieri, când nu eram împreună cu el, şi m-am simţit cât se poate de bine. Ieri nu simţeam nici un nod în stomac. Chiar dacă azi el nu mai este alături de mine, nu are rost să simt acel nod. Ştiu deja cum să trăiesc fără el, de vreme ce am mai trăit astfel. Ba chiar cred că trăiesc mai frumos fără el. Mă bucur aşa cum îmi place mie de fiecare dimineaţă, de liniştea fiecărei zile, îmi manifest cum vreau mofturile si plăcerile. Stau ciufulită toată ziua, în aceeaşi pantaloni de pijama, fără grija că ”  trebuie să mă aranjez”. Strig când am chef şi cât de tare am chef. Plâng când vreau. Cânt. Tac, vorbesc ce vreau. Ascult aceeaşi muzică care îmi aduce buna-dispoziţie, şi citesc. Mult. Bloguri… De fapt, n-am citit atâtea bloguri în viaţa mea câte am citit perioada asta. Şi îmi place. Mult !

Dimineaţa asta bate vantul…. Cred că voi face o scurtă plimbare mai acus… Să-mi bată vântul în plete şi să îmi mângâie faţa ! Să-mi şteargă amintiri şi regrete… Voi ieşi în treining. Lejer. Cu hanoracul larg şi pufos…N-am mai ieşit de mult aşa , de grija să arăt bine pentru el. Acum nu-mi mai pasă. Nicicum nu mă simt mai în largul meu ca acum !!

De fapt, cred că încep să mă împrietenesc cu singurătatea mea. Cred că mi-a fost cea mai fidelă până acum! Nu ştiu de ce o evitam şi mă temeam de ea… Niciodată nu mi s-a opus de la ceea ce am vrut, nu mi-a reproşat nimic, şi cel mai importat, a fost acolo când nimeni nu a fost ! Trăind prea multe momente cu ceilalţi, începi să te schimbi, te modelezi după ei. Fară să vrei. Mda, toţi veţi spune acum ” eu nu mă schimb. Cine mă place, mă place aşa cum sunt.” Haideţi să fim seriosi… de câte ori nu aţi făcut lucruri pe care poate nu vi le doreaţi , dar de dragul celor de lângă voi, l-aţi făcut ? Sau de câte ori nu aţi spus ceva ce poate nu chiar simteaţi, dar ştiaţi că cel de lângă voi are nevoie să audă ?? Păi vedeţi….. ?! Că aşa e omul.  Şi uite de asta, îmi caut unele momente de singurătate, şi mă bucur de ele. Pentru că în nici un alt moment nu pot să fiu mai EU, decât în acele momente. Până la urmă, singurătatea nu-i chiar atât de rea. Uneori, avem nevoie de ea. Să ne regăsim, să ne cunoaştem !

Eu vă spun “Bună Dimineaţa !” şi vă urez o zi excelentă !!!! 🙂

Ah…şi LA MULŢI ANI, Alexandra şi Alexandru !!

7 thoughts on “Morning…

  1. Bună dimineaţa!! Eşti o norocoasă că te poţi bucura de dimineţi libere! 😀
    O zi superbă de toamnă îţi doresc! 😉

  2. Prin ceea ce ai scris, ai transmis ca esti mai puternica ca ieri. Ma ambitionezi si pe mine sa incerc sa am dimineti mai bune! 🙂

  3. Multumesc pentru “Alexandru”!
    Cred ca era unul din cei mai tantalai tipi care au avut dreptul sa respire acelasi aer cu tine.
    Pai cum sa nu se bucure un om normal ca esti linga el in orice moment,oricum?
    Daca nu-i in stare sa aprecieze asa ceva…

Leave a Reply

