Un paradox al vremurilor noastre

Azi avem clădiri mai înalte şi străzi mai late,dar temperamente mai scurte şi puncte de vedere mai strâmbe.Consumăm mai mult, dar ne bucurăm mai puţin. Avem mai multe datorii de împlinit, dar mai puţin timp. Cunoaştem mai mult, dar avem mai puţine limite. Avem mai multe medicamente, dar mai puţină sănătate. Am multiplicat bogăţiile, dar ne-am redus valorile. Vorbim mult, iubim puţin şi urâm prea mult. Am ajuns până la Lună
şi ne-am întors, dar avem probleme în a traversa strada pentru a ne cunoaşte vecinul. Am cucerit lumea întreagă, dar încă nu ne-am găsit pe noi înşine.Trăim timpuri cu mai multă libertate, dar mai puţine bucurii…

2 thoughts on “Un paradox al vremurilor noastre

Leave a Reply

