De reţinut !

Referitor la postul Urăşte-mă . Deja am primit “reclamaţii”. Şi vreau să spun urmatoarele lucruri…scurt şi la obiect. Aici, public, să le ştie toată lumea pe viitor când va mai apărea vreo situaţie de căcat ca asta  :

1. Nu am nimic cu nimeni.

2. Nu-ţi convine ce scriu, nu te obligă nimeni să citeşti.

3. E blogul meu, deci scriu ce vreau, cum vreau.

4. Să mă faci mincinoasă după ce mă convingi că ai dreptate  .

5. Nu mă mai suna să cârâi şi să îmi ceri explicaţii. Chiar  ţi-s datoare cu ceva? Nu cred…

6. Când spui o dată  “las-o aşa” sau că oricum nu vom mai fi prieteni vreodată, apăi las-o-n aia a mă’sii  aşa !!! Nu ai ce să mai dai la pace…faptu-i consumat…

7. Nu mă mai reţine din timp să conversăm la telefon chestii care chiar nu-şi mai au rostul. Nu se schimbă nimic…

8. Sunt a dracului, mă port şi vorbesc aiurea ? Cu tine?  Oke , nu e te obligă nimeni să vorbeşti sau să te vezi cu mine.

9. Nu sunt la interogatoriu, nu mă aşezi pe scăunel ca să îmi pui întrebări şi eu să îţi răspund cuminte…ca la şcoală….

10. Nu-mi eşti nici profesor, nici psiholog.

11. Reclamaţiile referitoare la ce scriu pe blog, le laşi în comentariu la postarea respectivă. După ce ţi-ai şters vocabularul pe picioare (evident).  Nu la telefonul meu. Telefonul meu nu e recepţie să spui ce te “doare” pe tine din ce am scris. Zău…nu am timp şi chef să mi te plângi că am scris aia şi ailaltă….

12. Dacă nu-ţi convin persoanele CA MINE, dă-le uitării. Ce-i aşa de greu ??? Nu voi plânge după tine, promit !

Acu e clar ????

Să nu mai aud vreodată vreun apel cu tot felul de smiorcăieli …..

Chiar în halul ăsta??? ………dă-o-n *****……

Hai s-aveţi o după-amiază liniştită cu toţii. Eu bag film, despre care îmi voi spune părerea mai târziu (după ce îl termin de vizionat).

3 thoughts on “De reţinut !

Leave a Reply

