Un obiect de lux…fericirea

Un celebru anonim zicea că, pentru om, zborul nu e periculos…. periculos e să te prăbuşeşti. Uneori cobor pe trepte în mine ,săpate în trunchiul sufletului …Uneori caut cu greu cuvinte ca să pot pansa ce răni mai am eu…Uneori mă simt o carte veche,cu file galbene încruntate …Uneori mă dor cuvintele ce le duc mereu,deoarece nu sunt nici atunci nici acum… departe … străină cu mine prin tine am ajuns uneori acolo.  Acum cobor cu capul în sus spre mine, iar treptele nu se mai termină-n jos, în spate rămânând doar o vagă amintire …Bestialitatea vieţii m-a călcat şi m-a apăsat, mi-a tăiat aripile în plin zbor şi mi-a furat toate bucuriile la care aveam dreptul…Dragostea zboară, iar durerea
rămâne. Trebuie să mă zbat dacă vreau să prind din zbor ceea ce numiţi cu toţii fericire. 

De ce trebuie s-o plătesc eu, dublu sau triplu ? O fi fericirea cel mai nesigur şi mai scump din lume…

11

2 thoughts on “Un obiect de lux…fericirea

Leave a Reply

