Urăşte-mă

Astăzi am supărat pe cineva. Am supărat rău de tot . Cred că mă va urî toată viaţa. Şi într-un fel, îl înţeleg. A pus cuvânt pentru mine,în faţa cuiva, cu intenţia de a mă ajuta. Însă eu am renunţat la acel “bine”  după câteva zile . Şi într-un mod destul de urât. Recunosc. Dar acel bine ar fi fost cu totul altul dacă nu aveam alte priorităţi acum.  Greşeala mea a fost că nu m-am hotărât mai din timp, şi astfel, am stricat prietenia lor. Dar nu ştiu, zău, dacă îmi pare mai rău de prietenia lor, sau că aveam un stres în plus pentru că riscam să mă văd în situaţia să nu reuşesc să fac faţă la ceea ce are prioritate în vaţa mea, de fapt, cel puţin la momentul actual.

Mi-aş cere iertare… dar nu ajută la nimic. Şi la urma-urmei, nu am făcut vreo greşeală. Am luat o decizie pentru că ştiu că îmi e mai bine aşa.  A fost o încercare, o curiozitate, si …m-am oprit la timp.  A fost o şansă să văd mai bine ce e mai prioritar în momentul acutal, sau să văd ce îmi doresc mai mult să fac.

Aşa că… L. ( ştiu că o să citeşti acest post), dacă vei dori să nu-mi mai vorbeşti niciodată şi să mă uiţi, fă-o. Nu te opreşte nimeni. Sau dacă îmi vei purta pică. Eu nu am vrut să stric prietenia ta cu C.B. Tu m-ai ajutat şi pentru asta îţi mulţumesc, şi în acelaşi timp regret că am acceptat ajutorul tău. Am hotărât să renunţ şi am luat o decizie urâtă pentru tine, asta e… Urăşte-mă de moarte.  E şi asta un bine, poate necesar până la urmă….. Îl merit ! Dar cu sau fără el, eu nu regret deloc decizia pe care am luat-o…

Aşa cum mi-ai spus şi la ultima conversaţie telefonică : “numai bine” îţi doresc şi ţie !

P.S.: încă o lecţie învăţată! Nu mai acceptaţi ajutor, de la nimeni ! Pentru fiecare bine făcut vouă, vi se va scoate ochii mai târziu (poate chiar toată viaţa). Faceţi totul de capul vostru şi cu forţele voastre. Nu vă sprijiniţi de nimeni!

4 thoughts on “Urăşte-mă

  1. nu ii bine ca cineva sa te urasca, si mai ales ca pana la urma ai fost sincera. Mai bine sa intindeti o mana de pace facand tu primul pas, cereti iertare nu pentru ce nu ai gresit si pentru ceea ce ai gresit, daca ai gresit. In viata apar evenimente din acestea care la inceput nu pot fi controlate,apoi mai pe urma scapa total de sub control. Intotdeauna este bine sa ceri ajutor lui Dumnezeu intai, ca apoi Dumnezeu iti trimite El ajutor, cum numai El o stie face. Mai bine te sprijini pe Dumnezeu decat pe cineva sau decat pe tine insusti. Oricum in situati din acestea ceea ce conteazaeste cum le gestionezi pana la urma, totul este pe primul loc siguranta ta , linistea ta si o buna convietuire pe mai departe cu aproapele tau. Ps: nu lua ce am scris aici ca un sfat, considera-il un gand al meu zis cu voce tare. Ura nu este buna in societate.

    • Nu voi sta niciodată să mă rog de cineva să mă scuze/ierte. La urma-urmei, cu sau fără prietenia lui, eu tot aceeaşi sunt. Nu s-a schimbat nimic. Ba parcă sunt mai liniştită, sinceră să fiu ! 🙂 Aveam opinii mult prea diferite, şi ţeluri total opuse…. Ca să nu mai spun că el e mai matur şi prea le ştie pe toate, în comparaţie cu mine…. În plus, sunt foarte încăpăţânată, ca să stau să mă rog de cineva să înţeleagă că unele decizii au nevoie de timp pentru a fi luate, şi că eu pun pret mai mare pe ceva decât pe altceva.
      Aaaaa….şi era să uit. Cine îmi închide telefonul în nas o singură dată (e suficient), chiar nu mai are vreo o şansă nici să dea mâna vreodată cu mine, nici măcar să se mai aştepte să îl salut vreodată…

  2. Stii ceva,ai dreptate,prietenii adevarati …inteleg,nu se ajunge la conflicte…cred…complicat,nu am mai avut timp sa mai intru pe wordpress,si nici pe la tine,dar te salut acum!:)

Leave a Reply

