Sfârşit de zi

Se face târziu… şi totuşi, e atât de devreme…

La o margine de noapte albastră eu, Femeia care m-am născut din nou, cu speranţa încolţită într-un zâmbet fugar, am plecat pe un drum, fără să-mi mai fie teamă de asfinţit, luminând ziua de mâine cu un nou răsărit născut din speranţe …

Cânt şi mă hrănesc cu gânduri… şi nu există nici o altă barieră în lungul drum spre fericire în afară de timp şi distanţă …Întotdeauna va exista o parte din mine care dă înapoi, care fuge către un loc ascuns, dar voi învinge !!… Doar noi facem alegerile… uneori bune, alteori greşite, dar acest lucru îl aflăm numai odată cu trecerea timpului .

Şi am învăţat că nu doar timpul ne vindecă ranile, ci  şi oamenii, prin puterea dragostei !…

3 thoughts on “Sfârşit de zi

  1. Ai grijă cu dragostea,e un leac periculos.E ca și cum ai trata mușcătura de șarpe veninos cu antidotul făcut din venin…întotdeauna va avea efecte secundare.Oamenii sunt previzibili dar și imprevizibili,însă eu prefer timpul și cugetarea,este metoda mea și deocamdată o consider cea mai sigură pentru că mă implică doar pe mine,eu cel previzibil și imprevizibil,iar timpul este catalizatorul meu. 🙂

Leave a Reply

