În viaţă nu ai nici o garanţie…

Dacă e să fiu credincioasă faţă de cineva sau faţă de ceva, în primul rând trebuie să-mi fiu fidelă mie însămi. Daca e să caut dragostea adevărată, mai întâi trebuie să mă satur de iubirile mediocre pe care le-am întâlnit. Puţina mea experienţă de viaţă m-a învăţat că nimeni nu e stăpân pe nimic, totul este o iluzie – şi asta e valabil de la bunurile materiale până la bunurile spirituale. Cine a mai pierdut o dată un lucru pe care îl socotea garantat, învaţă, până la urmă, că nimic nu-i aparţine. Şi dacă nimic nu-mi aparţine, nu trebuie nici să-mi pierd timpul bătându-mi capul cu lucruri care nu sunt ale mele; mai bine e să trăiesc ca şi cum astăzi ar fi prima (sau ultima) zi din viaţa mea.

(Paulo Coelho “Unsprezece minute” )

Leave a Reply

