Nominalizare blog

Blogul meu a fost nominalizat astăzi, de către anirit, la la A Bouquet Of Three Awards. îi mulţumesc din toată inima  pentru această apreciere, şi mă bucur că blogul meu este apreciat !

bestmomentaward sunshineaward versatilebloggeraward

Nominalizările pe care doresc să le fac şi eu, sunt următoarele : Irina Cristina Ţenu ,  Graffiti-uri pe peretii unei gari , Diana si Dan , dan , Elena Alexandru , Flavius , oddkidd , ciprian94 , frozenideas , supernova1c , Rhubblog Administrator .

Bloggerii nominalizaţi cu acest premiu, trebuie să:

1.Afişeze imaginea cu premiul într-un post pe blog.
2. Mulţumească persoanei care i-a nominalizat, amintind-o în postul lor, printr-un link către aceasta.
3.Trimită nominalizările lor către 15 bloguri/bloggeri pe care i-au descoperit recent.
4. Ia contact cu blogul/bloggerii, pentru a le comunica ca i-au nominalizat la rândul lor.
5. Spună în final 7 lucruri despre ei.

Fiecare zi îmi demonstrează cât de puternică sunt. Îmi arată lecţii de viaţă din care pot învăţa multe despre mine şi ceilalţi, îmi deschide o “uşa” spre  viitor, îmi oferă şansa să schimb lucrurile în mai bine .

5 thoughts on “Nominalizare blog

  1. Pingback: În fine, am pus botu’ la o leapşă ! | Gară pentru doi

Leave a Reply

