În fiecare dimineaţă evadez din mine …

…seara,de obicei,privind în mine încerc să iau şi unele decizii în privinta mea. De mâine o să îmi iau o pauză….Am nevoie să evadez…Nu mă mai regăsesc…De fapt, cred că încep să mă schimb. Devin ceva mai bun…Las în spate oameni, stres, frustrări, greşeli, păcate, căci cu regretele cred că voi rămâne mereu…Încerc să mă împac cu mine însămi…Nu devin o sfână, dar nici o păcătoasă, devin ceea ce sunt…Am renunţat la prejudecăţi, la etichete şi la a judeca oamenii…Acum am mai mult timp pentru mine…Şi am renunţat la a mai căuta momentul perfect pentru a acţiona. Nu există…Momentul perfect înseamnă aici şi acum, fără scuze…nu pot face aia, pentru că nu am, nu pot, nu ştiu cum…greşit… restul sunt doar detalii…

5 thoughts on “În fiecare dimineaţă evadez din mine …

  1. Ma gândesc ca există un timp pentru toate lucrurile, așa cum spune Biblia. Iubitul își are vremea lui, plânsul își are vremea lui, semanatul, seceratul toate îsi au vremea lor.
    Depinde despre ce este vorba aici. O seara frumoasă îti doresc 🙂

Leave a Reply

