insomnie şi lectură….

E trecut de  miezul nopţii şi nu dorm. Deşi sunt obosită…nu pot să adorm..sau mai bine zis…nu am chef să dorm ! :)))

Şi cum vacanţa e foarte aproape…iată cum mă pregătesc eu. Nu-mi fac încă planuri de călătorie sau ceva de genu…. Dar îmi pregătesc foldere cu cărţi pe care chiar mi-aş dori să le citesc. Şi voi citi, atât cât îmi permite timpul şi starea mea .

Well…iată ce am găsit interesant şi care mi-a atras atenţia până acum :

 Albert-EinsteinCum Văd Eu Lumea

Anne Rice – cronicile vampirilor 1,2,3,4,5

Anderson, PoulAvatarul

.Arthur GoldenMemoriile unei gheise

Barbara CartlandLuminile Dragostei

Barbara CartlandPatima

Barbara CartlandSeducătoarea

Brown, DanCodul lui Da Vinci

Brown, DanConspiraţia

Brown, Dan Îngeri şi Demoni

Dan BrownSimbolul Pierdut

ECKHART TOLLEPuterea Prezentului

Emil CioranPe culmile disperării

Emil StrainuRăzboiul Îngerilor

Francis DickAmbiţii

Garabet Ibraileanu–  Privind Viaţa

Glenna McreynoldsÎngerul Răzbunător

Hailey ArthurUltima Şansă

Irvin-d-YalomMinciuni Pe Canapea

J.KRowling – harry potter ( Harry Potter şi Piatra Filozofală, Harry Potter şi Camera Secretelor, Harry Potter Prizonier la Azkaban, Harry Potter şi Pocalul de Foc , Harry Potter şi Ordinul Phoenix ,Harry Potter şi printul semipur)

J.R.R. TolkienHobbitul

LIZBIE BROWNECEI MAI BUNI DUŞMANI

Lewis, Clive Staples – Cronicile din Narnia – 7 volume (Nepotul magicianului, Şifonierul leul şi vrajitoarea, Calul şi băiatul, Prinţul Caspian, Călătorie pe mare, Jilţul de argint, Ultima bătălie)

Maitreyi DeviDragostea Nu Moare

Martin PageM-am hotărât să devin prost

Paulo CoelhoAlchimistul

Paulo CoelhoDiavolul Şi Domnişoara

Paulo CoelhoJurnalul Unui Mag

Paulo CoelhoUnsprezece Minute

Sandra Brown 15 cărţi (Indigo Place, Căderea lui Adam,  Cântec de dragoste,  Chiar şi îngerii cad, Complotul Voluptăţii,  Descoperirea, Dragoste în catifea albastră,  Dragoste mai presus de raţiune, Dragoste şi datorie,  După zece ani, focuri ascunse,  Imaginea din oglindă, Mătase franţuzească,  Ostatica lui Hawk, Focul mocnit din paradis)

Sidney SheldonEliminare Definitivă

Sidney SheldonLegături de sânge

Sidney SheldonPasiune fatală

Sidney SheldonViaţă dublă

Nu m-am hotărât încă, cu ce carte voi începe…

13 thoughts on “insomnie şi lectură….

  1. îți ajunge o vară întreagă pentru lista asta ? Nu e chiar mică. Nu știu de restul cărților dar cele de Coehlo merg repejor la citit. De restul, cel puțin o parte din ele știu sigur că sunt bune altfel nu ar fi fost ecranizate. Lectură plăcută !

  2. Pot sa dau o sugestie? 😛 Incepe cu Dan Brown. Te asigur ca te vor prinde si le vei termina foarte repede. Codul lui Da Vinci si Ingeri si demoni sunt legate.

  3. Sandra Brown zic sa citesti doar daca-ti plac cele cu muulta iubire in ele,putin cam mult erotice si toate la fel. Eu asa le vad,ma dezgusta sincera sa fiu.

  4. Propun sa incepi cu Arthur Golden – Memoriile unei gheise , cele ale lui Dan Brown si cele ale lui Coelho.

    Foarte interesanta lista. Multumesc pentru ca ai impartasit lecturile acestea cu noi, am sa citesc si eu cateva necitite de acolo.
    Spor la citit :)!

  5. Iti recomand sa citesti, dintre cele de pe lista, “Pe culmile disperarii” 😀 Eu am citit-o si mi-a placut tare mult! A, si daca vrei sa mai si zambesti un pic, iti recomand cartea lui Gogol, Suflete moarte. E plina de umor tipic rusesc, ceea ce o face minunata.

Leave a Reply

