Oportunităţi

Când întâlnim o oportunitate în viaţa noastră, trebuie să “profităm” de ea. Fie că este vorba
despre speranţa de a câştiga înapoi dragostea vieţii noastre, o şansă de a demonstra
valoarea noastră, sau şansa de a arăta cuiva calea cea bună. Dar, uneori, atunci
când răspundem la “apel” nu avem nici o idee despre ce ocazie ne aşteaptă.

Am avut multe oportunităţi. dar din păcate, nu am ştiut să mă bucur de ele la momentul oportun. Şi apoi am regretat. Mult ! Dar, cel putin, am rămas cu certitudinea că pot mult mai mult decât cred. Doar că trebuie să mai lucrez la capitolul “voinţă”, “curaj” şi “încredere (în mine mai ales)”.

Da, probabil am ratat şansa vieţii mele de mai multe ori, pur şi simplu… frica de eşec, sau de necunoscut. Nu-mi place să pierd. Nu-mi place să fiu învinsă. Şi de aceea, prefer să nu risc. Mă demoralizez uşor când ştiu că puteam mai mult şi mai bine, şi am senzaţia că, pe lângă faptul că voi fi eu însămi extrem de dezamăgită de mine, ceilalţi vor fi şi ei dezamăgiţi de mine. Şi nu-mi place să dezamăgesc oameni ! Cu toate aceastea, zilele trecute  mi-am demonstrat pentru a nu ştiu câta oară că POT. Că trebuie să lupt şi să risc. Până la urma-urmei…”cât de rău poate să fie ? ” :))), Şi nu se ştie dacă o oportunitate vine de două ori !

Am avut multe ezitări şi din cauza fricii de necunoscut. Nu-mi place necunoscutul, în general. Pentru că nu ştiu cum să acţionez sau să mă adaptez. Şi nu prea sunt genul care să acţioneze sub primul impuls. Eu trebuie să cântăresc situaţia, să iau deciziile corecte! Ete că soarta mă obligă uneori, să actionez şi “pe moment”. Şi nu  e un lucru chiar atât de groaznic pe cât credeam. Cel puţin aflu şi eu lucruri noi despre mine, despre felul cum mă adaptez şi în astfel de situaţii. Şi nu pot plânge de rezultat. E cât de cât mulţumitor, uneori….

Aşadar…luaţi în seamă fiecare oportunitate care vă iese în cale, şi ascultaţi-vă raţiunea ! 🙂

Searching_by_yulkful

2 thoughts on “Oportunităţi

  1. cineva mi-a spus in urma cu foarte multi ani ca in viata oricum si orice faci pina la urma tot bine va iesi. mi-au trebuit cam 10 de ani sa inteleg asta si alti 10 sa-mi dau seama cit de adevarate sint cuvintele.
    personal nu cred ca exista sansa vietii. iar daca nu exista atunci n-ai cum s-o ratezi 🙂 . simplu, nu :).
    o vreme buna imi spuneam atunci cind aveam impresia ca am ratat vreo oportunitate ca asa trebuia sa se intimple, de asta am ratat-o pentru ca drumul meu nu ar fi trebuit sa mearga pe acolo.
    au trecut anii si am aflat ca eu fac drumul pe unde-mi place iar oportunitatile se ingramadesc acum, nu le place-n pustiu vor si ele sa fie vazute la drumul mare.

Leave a Reply

