and you let her go….

Piesa asta are ceva care mă răscoleşte…. Puternic !! 😐

Pentru că îmi aduce aminte că ne dăm seama cât iubim o persoană abia după ce o lăsăm să plece.  Uneori ni se dă şansa să  ţinem în palme cele mai dragi persoane, dar într-un moment negândit, le aruncăm . Motivul nu se ştie…. Dar doare al naibii de tare când ne realizăm ce am făcut, abia după ce pleacă, şi e departe. Prea departe să se mai întoarcă vreodată…. Şi noi rămânem doar cu un gol imens în inimi…. Locul persoanelor “lăsate” îl va lua altcineva, dar nu va fi la fel…

Trebuie să vină seara, ca să ne dam seama că a trecut  o zi din viaţa noastră…Zi care nu va mai putea fi recuperată nicicând. Zi în care poate a-m fi vrut să facem ceva, dar am făcut cu totul altceva .Zi în care probabil  ne-am enervat, ne-am certat, am fost răutăcioşi unii cu alţii. Zi în care probabil am avut  ceva de spus, dar nu am spus, sau în care trebuia să mulţumim cuiva şi nu am făcut-o! O altă şansă nu se ştie când vom mai primi. Zi în care cineva se simţea singur şi avea nevoie de braţele noastre să îl asigure că suntem acolo, prezenţi, şi care mâine, poate nu va mai fi acolo, pentru că l-am lăsat să plece. Ideea e că putem vorbi de acea zi doar la trecut, din momentul în care vedem apusul….

Că tot e seară, răcoare după o ploaie de vară bine-meritată,  ceaşca de cafea lângă mine, şi  piesa asta pe fundal……mi-am amintit să preţuiesc mai mult persoanele de lângă mine, şi să încerc să le păstrez. Atât cât vor dori şi ele… Mi-am amintit să preţuiesc şi fiecare zi, să fac în fiecare zi ceea ce trebuie făcut.. nu  mâine !!

Să aveţi o seară liniştită ! Şi să preţuiţi tot ce aveţi în viaţa asta ! Într-o zi, vă va fi luat totul, fără să fiţi întrebaţi !

5 thoughts on “and you let her go….

Leave a Reply

