De ce ?

question-mark

” De ce vrei să-ţi explic cum sentimente cad?

De ce crezi că-i nevoie să-ţi fac mereu pe plac?

De ce crezi că vreau să îţi şoptesc ceva?

De ce încă speri că pot fi altcumva ?

De ce nu mă auzi când îţi şoptesc şi spun

Că drumul vieţii mele e-aeroportul drum?

De ce vrei să auzi doar ce vrei tu mereu?

De ce tu crezi că eşti să faci totul mai greu?

Că poate sunt stresat şi poate nu mai vreau.

Tot ce s-a întâmplat mă-ndeamnă să nu stau.

M-alungă de aici, mă-ndrumă ce să fac,

Şi tot ce zic acum mă-ndeamnă să nu tac.

De ce nu mă întrebi de ce sunt plin de stres?

De ce îţi dau impresia că-s lucruri fără sens?

De ce îţi schimbi gândirea la fiecare vers?

De ce te uiţi la mine de parcă ai înţeles?

De ce nu ai puterea să-l înţelegi pe “dacă”?

Daca-i avea puterea ai şti aceeaşi placă.

Şi s-ar putea să-ţi placă ce-i rezervat în viaţă,

Să-ti vezi fără machiaj adevărata faţă.

De ce îţi pare rău dacă-ţi pun etichetă?

Că ştii că-n viitor trecutul se repetă.

Şi sufletul regretă un paradis de jos.

De fapt era uitat ,dar am zis eu frumos.

De ce rămân aici când am ales să plec?

De ce alerg pe loc zicând că toate trec?

De ce îţi spun orice, dar o spun printre rânduri?

De ce nu-ţi faci bagajul ca să te muţi în gânduri?

De ce zic toate astea şi fără interes?

De ce nu înteleg adevăratul sens?

De ce îţi schimbi gândirea la fiecare vers?

De ce te uiti la mine de parcă ai înteles? “

(Galax)

Leave a Reply

