De seară….

Am îmbraţişat cu sete cerul, crezând că într-o zi îmi va aparţine.
Am ascultat vântul, încercând să descifrez a lui simţire.
Am păşit pe iarba udă sub veghea lunii, dar devreme
Am spart un zid al neputinţei mele, şi l-am făcut fărâme.

Am adunat stropi de lumină, şi le-am ascuns în suflet
Am rostit cuvinte şi am cântat iubiri ce nu mai au acum răsunet.
Am alungat de lângă mine, durerile ce m-au strivit cândva
Şi-am încununat cu zâmbete fiece zi din viaţa mea.

Am alergat s-ajung la tine, să te cuprind în braţe
Şi-am înţeles că nu-mi puteai fi nici ca un frate.
Am ales doar ploaia să îmi sarute a mea caldă faţă
Şi-am încetat să te mai caut, căci locul tău nu-i în a mea viaţă !

(Loredana-adică eu :)))

One thought on “De seară….

Leave a Reply

