Despre iubire

Departe de a fi un sentiment pe care să reuşeşti cu strădanie să-l scoţi din context, iubirea e un sindrom, un ansamblu de simptome, un ceva ce te duce, te-aduce, o veşnică maree, un ţărm.

Fac parte dintr-o categorie de oameni care trăiesc din asta, din trezitul de dimineaţă odată cu primul gând, pe care să-l pot dărui. Receptaculul iubirii mele mă însoţeşte, mă înviorează, mă inspiră, motivează şi, în cele din urmă, ma sperie. Mă conţine. Mă salvează. Iubirea mă mântuieşte.

Iubirea e muzeul pe care-l vizitez, acum, dar a început prin a fi fortăreaţa pe care aveam impresia că trebuie s-o cuceresc, scoţând la bătaie toate armele. Am iubit uriaş, tot timpul, nu m-am lăsat învinsă de nimeni şi nimic. Pe nerăsuflate, nemâncate, nemeritate, am iubit“.

(Teo Trandafir)

teo-trandafir-121831l

Leave a Reply

