De ce încerc să devin ceea ce nu vreau să fiu?

Pentru că ceea ce vreau să fiu nu mai corespunde cu realitatea zilelor noastre… Pentru că trebuie să mă adaptez. Şi ca să mă adaptez şi să corespund, trebuie să fiu …..altfel. Cumva diferită. Atât de diferită, că ajung să nu mă mai recunosc…

Nu-mi convine când, de dragul altora sau de dragul vremurilor, trebuie să fiu altfel. De câte ori am fost ce vreau, m-am trezit în faţa unor uşi închise. Uşile actuale se deschid doar în faţa “falsului” şi a minciunii. Ori eu nu ştiu să fiu  falsă. Deci mă simt nevoită să stau cuminte în faţa uşilor aşteptând să se deschidă…

Nu vreau să mai fiu omul căruia îi pasă. Omul care sare în ajutor când e chemat, omul care vrea mai mult şi mai bine, omul care încearcă din răsputeri să meargă liniar pe drumul cel bun, omul care dă mai mult decât are. Nu vreau să mai fiu proasta care aşteaptă, care încearcă, care caută şi speră ! Încerc să mă “dezbrac” de orice sentiment….să umblu “goală” de suflet… Să îmi vadă oamenii doar trupul, că de altceva oricum nu le pasă…. Dar nu pot ! Nu ştiu să fiu aşa ….. Mama Natură m-a “pictat” altfel decât ştiu ceilalţi  să vadă….. Îmi e frig fără suflet…..

şi-atunci…..de ce încerc să devin ceea ce nu vreau să fiu?

Leave a Reply

