Doing anything for love ?!

* S-a cam pus praful pe aici, nu-i aşa ??! Well….perioada aceasta a fost cam “întuneric” în mintea mea. Stări schimbătoare precum vremea de afară. Gânduri dezordonate şi greu de “pieptănat”…. Să zicem, însă, că s-a mai lăsat liniştea….*

4925478061_358592493_couple_valentines_day_xlarge_xlarge

Ascultând piesa lui Meat Loaf, mi-a venit în minte o singură întrebare : ” Cât suntem noi, oamenii, dispuşi să sacrificam pentru iubire?” . Oare chiar a-m face ce spune piesa (anything for love)?  Cred că dacă ar fi aşa , ar fi o lume perfectă…

Iubirea am simţit-o cu toţi, poate nu doar o dată. Am deschis braţele mai mult mai sau puţin pentru a o primi, dar sub ce formă am daruit-o înapoi ? Am mai dăruit-o ? Cui ?

Cred că cea mai “pură” formă de iubire se găseşte în sufletele copiilor ! Făra interese sau gânduri ascunse. Ei nu cunosc fraza “dacă îmi dai iubire, îţi dau iubire.” Pur şi simplu din asta sunt făcuţi, şi asta ştiu să ofere.

Să iubeşti nu e uşor. Cere sacrificiu, răbdare, sinceritate, suflet deschis, curaj, dăruire, încredere, lacrimi, zâmbete. Iubirea este specială. Diferită. Ne “smulge” din cotidianul  fiecărei zile, şi ne “aruncă” într-un tărâm în care gândurile şi sufletele noastre dansează acelaşi “vals”. Dacă uiţi “paşii” de “dans”, depinde de tine dacă valsul merge mai departe, sau se opreşte acolo.

De-a lungul timpului, am învăţat că nu e suficient doar să spui că iubeşti, dacă nu susţii acest lucru prin fapte. Gesturi mărunte, dar cu o însemnătate uriaşă. Până la urmă, iubirea înseamnă sacrificiu, nu ?! Atunci când nu oferi din timpul tău, răbdarea, înţelegerea şi bunătatea ta, în zadar spui că iubeşti.

Mai presus de toate, ştii ce înseamnă iubirea? Să fii în stare să renunţi la propria fericire în favoarea celui de lângă tine. Nu e uşor să faci asta. Nu e uşor cu lacrimi în ochi, cu inima frântă şi o durere arzătoare să te uiţi la persoana iubită cu care-ţi imaginezi viitorul şi să spui zâmbind “mă bucur pentru tine, pentru alegerea pe care ai făcut-o şi te susţin dacă asta te face fericit/ă”. Iubirea înseamnă să te lupţi, să faci tot posibilul ca să jertfeşti din tine. Şi acum îmi amintesc perfect cum am renunţat la dorinţele mele în favoarea persoanei iubite. Chiar dacă asta mă distrugea, îmi provoca durere în fiecare părticică a inimii, l-am sprijinit în decizia care lui îi aducea fericire. Nu ştiu cât din dăruirea mea a simţit sau apreciat… Dar am iubit ! Şi o voi face ori de câte ori voi simţi să fac asta….

Cât de mult eşti tu dispus să sacrifici? Cât de mult eşti dispus să dai din tine pentru ca să o/îl vezi fericită/fericit? Ştii…cea mai frumoasă iubire este atunci când ajungi să iubeşti ca pe tine însuţi. Iubeşti tu aşa?

 

One thought on “Doing anything for love ?!

Leave a Reply

