Revedere

De anul trecut nu ne-am mai văzut…

Mi-a fost dor….

De un an şi ceva nu te-am mai văzut. Am avut atâtea să ne spunem….Îmi era atât de dor să povestim şi să râdem….cum numai noi ştim…..Nici nu mă mir de ce se uitau la noi ceilalţi oameni …unpic ciudat :))).

Aaaa…ţi-am înapoiat şi CD-ul…Ai văzut, m-am ţinut de cuvânt ! Probabil că de anul trecut de când ţi-am spus că nu găsesc CD-ul să ţi-l înapoiez, ai fost aşa unpic supărat pe mine :))). Dar ştiu însă că ai fost bucuros să mă revezi astăzi după atâta timp ! Mare uimirea şi când ţi-ai văzut CD-ul ! Ştiu că nu te aşteptai ! :))))

Plimbarea de astazi mi-a facut extrem de bine ! 😀 Mi-a dat forţe noi !! Timp de 4 ore şi ceva am vorbit non-stop :))))Am avut şi despre ce ! >:) Întotdeauna avem …..

Am început săptămâna cu mult soare, şi zâmbet !  Mulţumesc, dragă prieten ! 🙂

4 thoughts on “Revedere

Leave a Reply

