Din cutia cu amintiri….

Tu eşti …

Te ştiu…Nu te cunosc, dar totuşi  am senzaţia că ne leagă atât de multe…

Nu te ţin de mână, dar te am în faţă…
Nu te văd, nu te pot strânge în braţe…dar totuşi imaginea ta e atât de clară în ochii mei, şi te simt atât de profund…în mine.
Am senzatia că împărţim acelasi….trup, dar totuşi fiintele noastre sunt la capete de lume opuse.

Parfumul tău atăt de înţepător….îl simt de la distanţă…. Încă mai poartă  amintirea unui trecut ce n-aş fi vrut să-l pierd…! Dar viaţa m-a obligat !
Deşi încerc să te ţin cât mai departe de mine, totuşi eşti aici, pentru că uitarea nu te vrea !

Nu vreau să te mai văd, dar totuşi ochii mei te caută cu atâta dor….. Sufletul meu e inundat de tine !

Uneori mă aşez pe aceeaşi bancă, lângă acealaşi pom, cu speranţa că poate într-o zi te vei aşeza lângă mine, şi vom sta la depănat amintiri…până târziu. Avem atâtea să ne spunem…. Şi totuşi tăcerea e mai asurzitoare decât cel mai cumplit răcnet ! Aş urla la tăcerea mea, dar e inutil….e surdă !

Este un sentiment usor de singurătate ce se strecoară în sufletul meu din partea ta. Nu că m-ai evita,sau că mi-ai făcut ceva,dar pur şi simplu, parcă ar fi o barieră între noi. Una care ne ţine pe loc mai mult decât ar trebui. Una pe care nici unul din noi nu va avea vreodată  curajul să o spargă… Din orgoliu…

Pot să simt cum îmi distrugi mintea. Fiecare gând care mă duce la tine îmi torturează orice simţire…
Ceva e rupt în interior…de atâta timp…

 Stiam ca aşa se va întâmpla. Puteam să mă opresc. Poate era mai bine.
Dar ceva m-a făcut să continui…Poate speranţa că cei din jur nu vor lua decizii în locul tău. Speranţa că  vei fi aşa cum am crezut. Realitatea însă, mi-a aratăt un adevăr…crunt! Dar pe care mi-l asum. Aşa…şchiopătând…

Timpul a trecut…Dar amintirea ta a rămas intactă în mintea mea. Zâmbetul tău a fost mult timp aerul pe care îl respiram.
Acum însă, respir aerul înnecăcios şi greu al amintirilor…

Nu ştiu ce e mai dureros…. Un vis frumos trăit cândva iar acum pierdut, sau un vis netrăit dar totuşi dorit ?

Waiting_3_by_ShadowsInMyEyes

One thought on “Din cutia cu amintiri….

Leave a Reply

