For the first time

Pentru fiecare experienţă din viaţa noastră există o prima dată. Acum depinde dacă ne mai amintim acea prima dată şi cum ne-o amintim.

Mereu mi-au plăcut premierele .
Prima zi de şcoală, primii colegi. Prima bicicletă. Prima dată la mare. Primul examen. Primul sărut , prima îmbrăţişare. Primul concert la care am mers.Prima cafea ,prima bere,  prima călătorie , prima poreclă. Prima dată când am auzit “Te iubesc” , prima dată când mi-am dat seama că am măcar un prieten adevărat aproape. Prima ceartă , prima notă idioată [ da , aici m-am distrat copios:)) ] , prima melodie pe care am putut să o ţin minte. Prima dată când am mers la Bucureşti [şi nu am pierdut trenul]. Primii prieteni pierduţi. Prima dată [şi ultima] când mama mi-a spus că mă iubeşte . Prima dată când am fost praf şi m-am dus aşa acasă. Primul secret împărtăşit de cineva mie. Prima dată când mi-am dat seama ce am , ce simt , pentru cine. Prima dată când am ştiut ce să fac. Prima dată când am luat apărarea cuiva. Prima plimbare pe motocicletă (senzaţie unică). Prima minciună. Prima surpriză. Primul eşec. Primul succes.
Şi lista poate continua…..

2 thoughts on “For the first time

Leave a Reply

