De Anul Nou !

Dragii mei cititori… a mai trecut încă un an (sincer nu ştiu când a trecut, parcă prea repede “s-a mişcat”)…şi ne “bate la uşă”  un nou an.

Dacă ar fi să trag o linie acum, la final, aş putea spune că a fost un an PLIN! Plin….cu de toate ! Schimbări, emoţii, bucurii, tristeţi, decizii, examene, plimbări, realizări, eşecuri etc. A fost un an din urma căruia am avut ce învăţa (zic eu)…

Sfârşitul acestui an mă găseşte emotivă, nostalgică, bucuroasă,  indrăgostită…

Acum fac loc unui an nou care, sper eu, să fie unul mai bun, cu mai multe provocări, cu mai multe decizii corecte ! Sper să fie un an în care să mă bucur de fiecare clipă ! Sper să fie un an care să mă găsească mai mult alături de cei dragi mie, aşa cum sunt în această perioadă !

Eu vă doresc şi vouă să aveţi un an liniştit, prosper, bun, sănătos, voios, plin de râsete şi succese ! Ţine-ţi-i aproape pe cei dragi vouă, şi preţuiţi fiecare clipă !

Vă spun din suflet un călduros, LA MULŢI ANI !

Să ne (re)citim sănătoşi, voioşi  şi în anul următor !

Toate cele bune şi…. petrecere frumoasă !!!!! :*

2013

5 thoughts on “De Anul Nou !

Leave a Reply

