Duminică…

E duminică…

Azi nu vreau să fac nimic. Vreau doar să tac, să privesc dansul fulgilor de nea  care, parcă se grăbesc să acopere tot! Vreau să îmi asculţi tăcerea…să o înţelegi. Să nu mă întrebi nimic, pentru că nu ştiu să răspund. Sunt în una din puţinele dăţi când nu am răspuns la ceva (cel puţin în ceea ce mă priveşte).

Duminica asta mi-e dor mai mult decât de obicei….. Sunt mofturoasă. Îmi lipseşte tot şi nu-mi ajunge nimic. Vreau mai mult. De la mine, de la tine, de la toţi . Vreau altceva !

Azi îmi lipseşte râsul ăla copilăresc cu care erai obişnuit, înţelegerea pe care o cauţi, drăgălăşenia. Azi nu ştiu ce să îţi spun, nu ştiu să te înţeleg, nu ştiu să îţi dau sfaturi -deci nu mi le cere-.

Azi…ştiu doar să tac. E duminică şi…sunt greu de iubit, imposibil de înţeles ! Azi sunt….altfel ! Doar azi ….

430423_231774016909552_563383448_n

Leave a Reply

