Alegeri

Nu în fiecare zi ai şansa de a-ţi alege viitorul. Şi atunci când ţi se oferă acestă şansă, nu-ţi bate joc de ea !

Astăzi mi s-a oferit din nou şansa de a alege prin intermediul stampilei, şi ca orice cetăţean căruia îi pasă de viitorul său, am mers şi am VOTAT ! Nu am certitudinea că cei care vor fi  la conducere vor face minuni, dar eu îs cu gândul împăcat că mi-am făcut datoria de cetăţean al acestei ţări.

Cei care preferă să stea în faţa televizoarelor nepăsători, nu cred că au dreptul  să îşi strige nemulţumirea, din moment ce, când li s-a dat şansa să îşi spună propria alegere printr-o stampilă, şi-au arătat indiferenţa.  Atâta datorie au şi ei faţă de ţară…

“Toţi sunt la fel. Oricum nu va face nimeni nimic”. Păi dacă pleci de la premisa asta,  de ce  mai cerem, de ce  vrei să fie mai bine, de ce eşti nemulţumit, de ce speri la mai bine ? Ţi-a păsat ? Ştim să urlăm că nu e bine, dar câţi dintre noi  punem mâna şi facem ceva ?

Dacă îţi pasă, fă-ţi datoria de cetăţean ! Pentru tine, pentru copii tăi, pentru ţară ! Mergi la vot ! Schimbarea începe cu tine !

Să trăiţi….cum aţi votat !

O duminică frumoasă vă doresc ! 😀

am-votat

One thought on “Alegeri

  1. in tara tuturor posibilitatilor nici nu mai avem certitudinea ca daca am votat ne-am facut datoria de cetatean … poate mai degraba ne-votatul poate fi, in conditiile in care toti sunt varza, considerata datoria de cetatean indeplinita…

    nu stiu … zic

Leave a Reply

