You want me back…I don’t !

– I want you back.

– Why?

– Because I want you.

– WHY u want me back ?

– Because u are for me.

– Who said that ?

– Me. I said.

– Pfff… 🙂 nu mă întorc din drum….n-a fost să fie de prima dată…asta e …

– Crezi ?

– Da

– Ok i dont push u.

– Tu vrei ceva poate…eu altceva…Dacă nu a fost să fie de la început …..de ce are să fie acum ?  Ce-a fost atunci şi ce-i acum ? Nu cred că s-a schimbat nimic.

– Ok. Nu mă complic să-ţi explic ce viaţa vreau eu pt că oricum tu vrei altceva şi eu vreau altceva şi oricum nu o să putem avea pt ca tu nu vrei …dar nevermind…

– Dacă nu te-ai complicat să mă tii langa tine, de ce o faci acum ? Zău…

(…)

– Eu chiar vroiam o fată calumea în viaţa mea dar nu dacă aşa crezi tu …pula mea. Atunci lasă aşa…cum vrei tu.

De ce a fost nevoie de atâta timp să îţi dai seama ce ai pierdut ?

Ce sunt? Ce am fost şi până acum… Te rog, nu te plânge, asumă-ţi ! Nu s-a schimbat nimic.

O ocazie bună nu se iveşte ori de câte ori îţi doreşti tu. Aşa cum  ” i ride your mind” , tot aşa  ” you ride out from my mind”.  Aşa cum timpul nu se mai poate reupera, la fel şi  încrederea mea în tine. Nu o să mai fie ce a fost….

Am încetat de mult să te mai critic, să îţi cer, să îţi ofer, să sper, să te chem…pentru că  nu se merită, nu am pe cine….

Nu-ţi port nici ură, nici dispret, nici  duşmănie. Pur şi simplu….nu eşti ceea ce  îmi doresc eu. Şi nu-ţi cer să te schimbi…nu ai cum. Rămâi aşa. Pentru mine prea puţin contează.

I ride away…. . I’m happy without you… 🙂

jkfy

Leave a Reply

