Azi nu

Azi nu am chef de nimic…vreau doar să plâng şi să mă înţeleg singură, căci nimeni nu poate.
Azi vreau să mă descarc. Sub orice formă ar fi… pentru că nu mai suport presiunea ce îmi apăsă tâmplele.

Vreau să fiu singură şi să mă uit în gol, să privesc în jur şi să văd că nu ştiu unde vreau să ajung, sau că nu pot să ajung unde vreau, sau că pot, dar nu vreau…pentru că odată ce am ajuns unde am vrut, s-ar putea să regret şi să vreau să mă întorc înapoi şi osă fie prea târziu… sau nu.

De fapt azi vreau să stau aici, vreau să nu am nevoie de nimeni! De nimeni ! Înţelegi ? Pentru că nimeni nu mi-e alături când am nevoie, căci nu e NIMENI când, de fapt, trebuie să fie CINEVA. Pentru că nimeni nu mă înţelege cum vreau eu.

Vreau să nu-mi fie dor de nimeni…

Vreau să nu mă mai gândesc la tot ce am pierdut. Pentru că ştiu că voi mai pierde multe în continuare…

Vreau să nu mai existe atâtea lucruri care să îmi aducă aminte de tine…

Vreau ca fiecare clipă pe care o regret, să dispară într-o clipă că şi cum nici n-ar fi fost.

Vreau să nu mă mai întrebi dacă îmi e bine sau nu….ci să vezi asta cu ochii tăi, fără să fie nevoie să îţi spun eu …

Acum vreau să mă gândesc că într-o zi voi pleca de aici, undeva, nu contează unde… Undeva unde nimeni nu mă cunoaşte şi nu voi maifi nevoită să ascund nimic sub râsul ăla atât de fals şi de tâmpit de care m-am săturat.

Vreau să mă înţelegi şi să mă accepţi aşa cum sunt , un copil tâmpit care nu vrea să mai crească, şi care a obosit să lupte pentru nimic.

Azi nu vreau să râd, nu vreau să aud pe nimeni sau să mă înţeleagă cineva. Pur şi simplu nu am chef de nimeni şi de nimic. Azi vreau să fiu altfel. Azi vreau să fiu cum vreau, nu neapărat pe placul tău.

Nici nu ştii cât încerc să nu mai fiu atât de rece şi distanţă exact cu cine nu trebuie… Dar azi nu pot !
Azi vreau să nu-mi mai pese atât de mult…sau chiar deloc !
Azi nu pot să uit, nu pot să iert, nu pot să ascult , nu pot să vreau !

Nu reuşesc să îmi joc rolul până la capăt, cu gândul că mă voi schimbă, că voi fi altfel. Pentru că azi nu pot fi altcineva . Şi Eu-ul acesta al meu nu îţi place. Dar azi nu-mi pasă.

Azi simt un gol imens …

Azi durează de 2 săptămâni. Azi am obosit….

3 thoughts on “Azi nu

Leave a Reply

