Who cares ?!

De azi …mă opresc sa mai cred în vorbe, aştept să văd fapte. Nu îmi mai pierd timpul lăsând de la mine şi crezând ca o idioată că va fi aşa cum mi-ai promis. De câte ori am zis asta …pfffff. Sper ca de data asta chiar sa ma înfrunt chiar pe mine şi să fac aşa cum trebuie, nu cum e mai bine pentru alţii.

Cui îi pasă de promisiuni ?? Să le ia dracu ! Le facem doar de amorul conversaţiei ….şi atât ! Mâine uităm ce am promis, că am promis, cui am promis. De mâine, se şterge cu buretele, şi nu mai contează conversaţia de ieri.

N-am timp ! So what ?? Who cares ?? Fă-ţi ! 🙂 Aşa cum eu îmi rup din timpul meu ….doar prin simplu fapt că mă gândesc la tine, că îţi arăt că îmi pasă – deşi n-ar trebui-, aşa cred că – dacă ai vrea- ai putea şi tu să îţi iei un minut din preţiosul tău timp în care cauţi cele mai tâmpite şi puerile pretexte, să îmi arăţi că-ţi pasă, să te implici şi tu cumva. . Dar no, aşa-i că e mai comod să îl iei pe N-AM TIMP în braţe ?? Aşa …..şi cum am spus…nu-mi pasă. Îţi faci ! Altfel, din orgoliu, nici eu nu voi avea timp atunci când ai nevoie de mine. Şi chiar când nu aveam timp, ca o idioată ce sunt , îmi făceam , să îţi arăt că îmi pasă de tine (măcar câtuşi de puţin ). Aşa şi ?? Îi pasă cuiva că, deşi N-AM TIMP …totuşi îmi fac ?? Răpund tot eu : NU !

Acum vă daţi seama cât de idioată îs ???

Eu da, şi asta-i mai grav !

De câte ori nu mi-am promis mie că de mâine voi face altfel, voi avea grijă mai mult cui îi arăt că îmi pasă, că voi avea grijă că atunci când îmi simţi lipsa voi fi lângă tine … Şi de fiecare dată, mi-am încălcat MIE promisiunea, pentru binele tău. Deci cu mine cum rămâne ??Cum mă pot privi în oglindă  ştiind că am încălcat atâtea promisiuni făcute mie, pentru oameni  cu puternice dureri în cot asociate cu cele în cur   ?! ( asta spus pe româneşte). De ce ?? Răspuns : pentru că sunt idioată !

Am devenit cam nedreaptă cu mine însămi, şi nu-mi convine ! Sunt supărată pe propria-mi persoană! Nu te acuz pe tine, ci mă cert pe mine, pentru ca singura vinovată sunt eu ! Că am permis şi am oferit mai multe decât trebuiau, decât meriţi !  Conştiinţa, mândria, principiul meu de femeie,  îmi cam “bate obrazul” , şi mă anunţă că ar fi cazul să mă “trezesc” la realitatea zilelor noastre – nu la ce a fost pe vremea când bunica era fată mare !  Mă anunţă să fiu mai deşteaptă data viitoare, să nu mai sper asemenea maimuţei care visează la banana din pomul artizanat de vis-a-vis, că va fi altfel, că mai există o urma de bun simt.

Acolo unde nu poţi să schimbi foaia, ce faci ??? O rupi ! Rupi şi foaia asta, şi următoarea, şi cea care va urma , şi tot aşa ! E bine că ai de unde !  Faci un morman de foi mototolite, pe care le îngrămădeşti în coşul de gunoi (uitarea, indiferenţa, regretul). Acele hârtii mototolite reprezintă iluziile tale tâmpite, puerile, greşelile care cică ar trebui să te maturizeze şi să-ţi arate că viaţa nu-i aşa cum pare. Acum îţi dai seama cât de idioată eşti ?? Bun ….sper măcar să înveţi ceva din asta, altfel vei mai avea multe foi de rupt !

Poate că totuşi atunci când îţi vei face timp …vei constata că nu mai are nimeni  nevoie de el – sau cel puţin eu-, că nu mai e pentru cine. Şi atunci să nu te plângi, ci să-ţi asumi. Ce eşti pentru mine ? Ce ai fost şi până acum ! Nu s-a schimbat nimic.

Leave a Reply

