Un alt început ….

Mhhmmm…cred că ştiţi despre ce început vorbesc ! Nu că ar fi ceva extraordinar, aşteptat de o viaţă, şi că ar merita aşa tare pomenit pe aci….

Mdap….începutul unui nou an universitar. Începutul unui nou CHIN ! :)))

Well….nu ! Nu aştept acest început… As mai fi vrut  să se prelungească vacanţa asta..cu muuult !! Nu că ar fi fost o vacanţă extraordinară, dar cel puţin mă bucuram de câteva chestii ( de care o să uit din moment ce începe facultatea şi de care o să îmi fie dor).  Spre exemplu : ora la care pofteşte inimioara mea să mă trezesc, să îmi iau liniştită micul dejun (chiar şi o oră dacă e nevoie), să ies la orice oră să mă plimb, să mă bucur de străzile destul de libere (fără trafic infernal, cozi, nervi, claxoane, oameni disperaţi să ajungă la cursuri/servici etc.). Să nu am grija că pentru mâine am tona de materie de memorat ca un robot, sau să îmi pregătesc mapa cu n’şpe foi şi obligatoriu intrument pentru scris (eu preferând creionul).

Mda…de mâine va trebui să mă re-obişnuiesc cu program (nu fix, distorsionat suficient cât să îmi pună creierul pe bigudiuri), de mâine oroarea autobuzelor (cred că o să încep să merg mai mult de jos, deşi e ceva distanţă- sănătate curată şi picioarelor,plămânilor, şi mai ales nervilor, cu care oricum nu stau excelent-, sau cred că o să îmi iau biclă – cu maşina e imposibil de circulat ( al doilea Bucureşti este aici ).

Sincer, mi-e dor să îmi revăd colegii. Nu ne-am văzut mufarinele de multişor, şi se simte !! Probabil o să avem destule de povestit ….

Mâine presimt ca va fi o zi lungă şi …..plictisitoare. Iniţierea boboceilor, şi în mare parte, activitatea va fi destinată lor (rolul meu acolo nevăzându-l ca fiind unul semnificativ) .

Mă simt puţin nervoasă…stresată. Pentru că ştiu că va fi un an greu (poate nu mai greu decât primul), dar oricum…. Având în vedere că primul an nu am fost foarte “harnica”  şi nu am avut foarte multă energie,  şi că m-am lovit de multe lucruri noi şi grele – ceea ce m-a cam speriat-, dar sper ca anul asta să fiu mai …puternică , mai stăpână pe mine, mai ambiţioasă. Pentru că ştiu că pot. Dar eu fiind o persoană destul de comodă în majoritatea cazurilor, evident, prefer să fac ce e mai simplu – deşi nu e cea mai bună soluţie. Anul acesta îmi propun să schimb rocada. Comoditatea o voi păstra pentru altceva, şi va trebui să fac nu ce e mai simplu, ci ceea ce trebuie !

Hai să fie cu noroc acest început, şi să fie un an …productiv, suportabil, liniştit, oke.  Mult noroc tuturor studenţilor !

ps: sunt studentă la facultatea de FIZICĂ ! (acum sper că înţelegeţi starea mea).

3 thoughts on “Un alt început ….

Leave a Reply

