Riscantul “am înţeles”

Am înţeles.

Greu răspuns, dar totuşi atât de uşor de spus şi de scăpat dintr-o situaţie. De câte ori nu ai spus “am înţeles” , deşi nu înţelesesei absolut nimic,dar din cauza faptului că nu ştiai ce să răspunzi, sau nu aveai nevoie de o ceartă, răspundeai liniştit aşa…

De-a lungul timpului, m-am folosit de  “am înţeles” până când, în sfârşit, AM ÎNŢELES cât de mult rău mi- a făcut…atât în viaţa de zi cu zi, la muncă şi la şcoală.
Regret că nu am spus când nu am înţeles şi am minţit din motive absurde. Am pierdut  relaţii de prietenie, pentru că “am înţeles” de prea multe ori ceva ce nu înţelegeam. Regret, dar mă şi bucur pentru că acum pot spune că m-am maturizat; cel puţin din punctul ăsta de vedere.

Încearcă să nu te laşi furat/ă de riscantul “am înţeles”. Fii sincer…altfel ai doar de pierdut ! 😉

3 thoughts on “Riscantul “am înţeles”

Leave a Reply

