Dimineaţă…cu aromă de cafea !

Miros de toamnă….miros de dimineaţă, o dimineaţă cam tristă însă….cerul e   cam noros . Îmi dă un chef nebun să…dorm ! De aceea dimineaţa aceasta începe cu aromă de cafea, căci ochii nu s-au dezlipit încă şi doar instinctul mă duce în bucătărie.

O dimineaţă de septembrie…o dimineaţă de weekend. O dimineaţă  în care singura înviorare şi poftă de a începe ziua  este cea de la cafeaua neagră amestecată cu o linguriță de zahăr sfărâmat.
Urmează minute bune în care îmi savurez cafeaua, şi în care îmi clătesc mintea şi mi-o pregătesc pentru o nouă zi.

Diminețile mele au gust intens, la fel ca și viața. Diminețile au  miros de prospețime, de gel de duș de migdale şi trandafir, de pastă de dinți mentolată, de aer răcoros, de ochiuri prăjite, croissant-uri sau cereale. Diminețile sunt pline de lumină, de planuri, de  idei, de descifrări ale viselor, de grabă și de noutăți.  Diminețile au aromă de cafea, de ceai, de cacao, de lapte , de ciocolată. Diminețile sunt începuturi. Începuturi frumoase, calde,  promițătoare și energice.

Dar diminețile tale cum sunt? 🙂

One thought on “Dimineaţă…cu aromă de cafea !

Leave a Reply

