Din ciclul “deprimare cu apă plată” !

Ţi-am dat jumătate din mine, şi cred că e prea mult

Căci tu n-ai preţuit nimic din ce-ai avut.

Acum îmi ceri să uit tot ce ne-a răpus,

Dar sunt prea multe întrebări fără răspuns.

Vântul îmi urlă în urechi un suspin,

Şi mi se pare cunoscut, de-aceea îl îngân.

Deşi sunt singură în praf, cu paşii goi,

Mi-e bine aşa, nu-mi cere să vin înapoi.

Şi nu îmi cere să mai cred în amintiri ce le-am uitat,

Căci m-ai avut în palme, dar m-ai aruncat !

(Loredana)

5 thoughts on “Din ciclul “deprimare cu apă plată” !

Leave a Reply

