Ca la 20 de ani…fără griji şi fără bani !

Astăzi împlinesc 20 de ani (deja schimb prefixul, încep un nou capitol al vieţii mele, cel cu 2 în faţă). Aşa cum a spus o bună prietena de-a mea ” Fata noastră a mai îndesat un an în sacul vârstei ;)! “. 

Mă simt ok, cu toate că mai am momente când mă gândesc cum va fi peste câţiva ani, ce o să fie diferit.

Nu sunt genul de persoană pentru care ziua de naştere să fie un adevărat eveniment, cu atât mai puţin unul plănuit cu nu ştiu cât timp înainte, din simplul motiv că nu-mi place să fiu în centrul atenţiei. Las lucrurile să vină de la sine,  las să se petreacă pe moment (îmi plac surprizele, lucrurile spontane).

Dacă aş fi întrebată care a fost cea mai frumoasă zi de naştere de până acum, n-aş putea să răspund. În fiecare an am avut parte de ceva frumos, de gesturi neaşteptate şi de oameni care m-au îmbrăţişat sincer.

Primii care m-au îmbrăţişat de ziua mea au fost părinţii mei. M-am trezit cu flori şi tort! :)) Cu privirea încă adormită, tineam tortul  si florile  în braţe, şi eram pupată de cei mai dragi oameni din viaţa mea (cărora vreau să le mulţumesc pentru că au avut şi încă au puterea să mă suporte ! ).


       Am primit multe mesaje şi apeluri cu urări de ” la multi ani “! Este ce-a mai mare bucurie să stiu că am prieteni care se gândesc la mine, pun mâna pe telefon şi mă sună să îmi ureze tot ce-i mai bun !

De ziua mea… îmi doresc emoţii. Vreau gânduri bune şi oameni cu suflet alături.

Ce-mi  mai doresc de ziua mea…

… sănătate ( pentru că este cea mai importantă dintre toate) , linişte sufletească şi minte limpede să iau deciziile cele mai bune  şi … putere şi înţelepciune să pot accepta lucrurile pe care nu le pot schimba.

Imi lipseşte…. EL. Vreau să fie aici, lângă mine… Dar sunt sigură că va veni….atunci când trebuie !

Îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru tot ce mi-a oferit: ii am pe părinţii mei  lângă mine ,  mă bucur de dragostea necondiţionată a unor fiinţe care îmi oferă mai mult decât pot exprima în cuvinte, am putere să lupt pentru ce vreau, sunt capabilă de lucruri mari şi frumoase şi simt că am sufletul curat ceea ce valorează mai mult decât pot exprima eu.

Sufăr că nu mai am lângă mine persoana cea mai importantă din viaţa mea – cea care m-a născut (dar vreau să cred – şi cred cu tărie – că îi e bine acolo unde este şi veghează asupra mea). Am fi sărbătorit împreună (pentru că şi ea a fost născută pe 6 septembrie).  Mi-e dor…  mă gândesc că aş fi putut face unele lucruri altfel …dar viaţa îşi urmează cursul aşa cum îi este dat.

N-aş putea să zic că sar în sus de  fericire (nici măcar nu ştiu cum se “măsoară” fericirea), dar sunt mulţumită şi împăcată şi ştiu să zâmbesc şi zâmbesc din tot sufletul şi am convingerea că noul “capitol” din viaţa mea ce tocmai a început , va fi unul interesant, constructiv,frumos… asta cred că e mai important decât multe alte lucruri “de valoare”.

De ziua mea vă doresc să vă găsiţi echilibrul,să zâmbiţi, să vă păstraţi veşnic sufletul tânăr, să vă bucuraţi de fiecare moment al vieţii si să fiţi aşa cum vreţi voi !

7 thoughts on “Ca la 20 de ani…fără griji şi fără bani !

  1. Ce frumos… m-a emotionat postul tau, Lore. Felicitari! Si… La multi ani din nou! >:D<
    Crede in tine, in Dumnezeu si in cei dragi si vei vedea ca totul va fi bine! Toate isi au rostul in viata, chiar de ne pare ca nu… unele lucruri poate inexplicabile. Dar depinde de noi cum ne asternem. 🙂

  2. sanatate, inspiratie, vointa si putere de munca, tradusa-n efort si stradanii neincetate pentru a reusi sa-ti indeplinesti cele pe care ti le propui! nu amintesc de cantitate, ci sper ca ai avut o aniversare frumoasa, asa cum se intelege din cuvintele si pozele din postare.
    eforturi rasplatite si toate bune! 🙂 fii bine!

Leave a Reply

