Septembrie, luni …

Este prima luni din Septembrie. Soarele încă ne zâmbeşte armonios, dar nu mai are aceeaşi forţă….e toamnă. Un început de toamnă însorit, luminos, plăcut….

Toamna este anotimpul sufletului meu. Toamna am fost născută, toamna îmi revin cele mai intense trăiri, stări de visare, amintiri. Toamna gândesc şi simt altfel… mai tăcută, mai melancolică….

Toamna îmi e dor…

Toamna retrăiesc (lăuntric) nebunia a tot ceea ce s-a întâmplat în anotimpul ce tocmai s-a încheiat.

E momentul de regăsire şi de redefinire a ceea ce sunt, ce simt, ce imi doresc…e liniştea mea. E framătul sufletului meu….ca cel al frunzelor mângâiate de vânt.

E anotimpul ce mă învăluie în mister. Îmi încântă privirea cu cele mai frumoase culori. Sorb fiecare clipă pe care  mi-o dăruieşte. Savurez tăcerea dimineţilor racoroase….

Respir aer tomnatic……

….De luni.. septembrie, luni…

One thought on “Septembrie, luni …

Leave a Reply

