Nou…

Astăzi s-a întâmplat ceva nou în viaţa mea. M-am înscris în echipa  FEstudIS. De ce am făcut asta ? Pentru că eu consider că e important (cel puţin ca studentă) să mă implic în cât mai multe activităţi ( nu neapărat din cadrul facultăţii din care fac parte, sau din cadrul anumitei facultăţi ) . E important pentru mine să capăt experienţă, să cunosc oameni noi de diferite vârste, să mă obişnuiesc să lucrez în echipă, să acumulez noi cunoştinţe, şi de ce nu, să mă distrez şi să îmi fac prieteni noi. Îmbin utilul cu plăcutul.

Ca scurtă prezentare a ceea ce înseamnă FEstudIS :

“FEstudIS este un festival studențesc organizat de Casa de Cultură a Studenților Iași, în colaborare cu aproximativ 30 de asociații studențești. Sloganul acestui festival este “FEstudIS, singura sesiune așteptată.”

FEstudIS a luat ființă în anul 2001, din dorința studenților de a-și exprima spiritul competitiv și pofta de distracție.

Obiectivul FEstudIS este acela de a încuraja participarea activă la evenimentele organizate de ligi, asociații și organizații studențești, oferind astfel tinerilor ieșeni atât oportunitatea de a se implica în activități cu caracter artistic, sportiv și nu numai, cât și aceea de a învața lucruri noi și a lega prietenii.

Anul debutului FEstudIS, se pare că a fost unul de bun augur, căci de 11 ani încoace, acest festival devenit tradiție, reușește cu succes să reunească studenți din marile centre universitare ale țării. Pentru aceștia, cât și pentru noi, Iașul devine orașul în care în fiecare an, în luna mai, timp de 7 zile, veselia este cea care domină. “

(sursa : https://www.facebook.com/festudisiasi/info )

Aşadar, sunt bucuroasă să mă alătur echipei FEstudIS , şi sper ca, împreună, să formăm o echipă grozavă, care să ne aducă numai beneficii ! 🙂

2 thoughts on “Nou…

Leave a Reply

