Inecaţi în alcool….

Nu suport oamenii beţi! Punct ! Sunt extrem de enervanţi, se iau de oricine le ies în cale, vorbesc urât, au senzaţia că le ştiu pe toate, se contrazic cu oricine. Pe lângă faptul că fac şi spun numai tâmpenii, a doua zi spun că tu eşti nebun dacă le aminteşti de isprăvile făcute (pentru că ei nu-şi amintesc nimic…sau cel puţin aşa dau senzaţia). Unde mai pui că te îmbată şi pe tine numai  cu aerul pe care îl expiră (duhoare….).

Aşa…ca sfaturi prieteneşti :

* Frate, nu a zis nimeni să nu bei. Toarnă în tine până te rostogoleşti……dar du-te într-un loc în care îs de-al de tine, sau unde sunt persoane care te acceptă aşa beat-mort cum eşti !

* Nu mai plictisi lumea cu bâlbe şi cu eforturile tale de a spune o propoziţie…dacă  limba plută pe care o ai nu te lasă…

* Nu te lua la ceartă cu mine, când ştii că nu ai echilibru să te ţii pe doua picioare . Evită-mă …sau te evit eu !

* Foarte important : nu te urca la volan/pe motor/biclă sau orice altceva de genu’ cand eşti beat. Nu de alta, dar nu vreau să fiu martor/implicat la vreun omor sau…să mă omori şi pe mine ! E treaba ta ce faci cu tine, dar la viaţa mea chiar ţin, crede-mă !

* Nu te da în spectacol cu gesturi de karate-kid sau kung-fu-panda. Nu faci altceva decât să demonstrezi cât de penibil eşti, şi să te faci de râs !

Mi-e silă de cei care se laudă cu mega-party-urile lor la care s-au distrat “pe rupte” (adică la care s-au îmbătat muci şi nu au făcut altceva decât să cadă cu nasu’ de podea şi să le curgă balele, să ragaie, să urineze în proprii pantaloni şi să scoată tot felul de sunete ). Moamaaa….eşti grozav – de prost- dacă eşti unul dintre ei ! Tocmai te-ai transformat în mapeţul serii !

Când văd în jurul meu vreo persoană beată…enervant de beată, mă transform în naiba (sau soră-sa) ! Devin nervoasă, scârbită …

În concluzie : dacă vrei să îmi fii prieten …nu bea ca porcu’ ! Dacă ai de gând să o faci …..du-te în pădure ! Eu mă fac că nu exişti (cel puţin cât eşti în stare de ebrietate).

Sănătate multă şi atenţie cu băutura….ard-o focu’ !

2 thoughts on “Inecaţi în alcool….

  1. Mda… de acord cu tine. Mai ales la fazele cand ajung sa se laude ca au fost manga… de cand onoarea a ajuns sa fie inteleasa drept nesimtire crunta? Nu e nimic onorabil in asta…

    Mai grav.. vazusem zilele trecute in autobuz un betiv care tot facea misto de o maicuta.. Pana la urma maicuta i-a zis vreo doua (cu bun simt, evident) dar ala tot nu se lasa.. nimeni nu comenta nimic pt ca mosneagul parea inofensiv.. Dar ca sa vezi, cand a coborat maicuta in statie, hop si el dupa ea, si pana sa plece autobuzul am vazut cu totii cum s-a dus la ea si dom’le vroia sa o traga de mana sa fie atent la ce spune el.. saraca femeie i-a zis ca e nesimtit si sa o lase in pace.. Emi a vrut sa sune la 112 dar erau destui oameni in statie care sa ia atitudine si nu s-a lasat cu nimic.. dar sa fi fost unul mai manga si mai pustiu pe acolo ar fi iesit urat.. Cat urasc fazele astea!

Leave a Reply

