Mă cunoşti bine….. spre deloc !

      E incredibil cum unele persoane “reuşesc” să te “cunoască” din două-  trei conversaţii ! Pot spune exact cum eşti ! Te cunosc mai bine decât a reuşit vreodată mama-natură să o facă !

      Care e secretul , oare ???  :))))

Eu în 20 de ani, nu am reuşit să mă cunosc chiar atât de bine, pe cât au unii senzaţia că au reuşit . Ba mai mult, îs şi convinşi de asta ! :)))) Eu încă mai am senzaţia că mai am foarte multe de aflat despre mine, şi nu mă grăbesc, este timp ( că doar sunt singura persoană cu care îmi voi petrece tot restul vieţii, asta e clar ! …Timp în care nu am altceva de făcut ! ) .  În fiecare zi aflu ceva nou despre mine ….

De când nevoia de a fi singur/ă în unele momente ( în care chiar nu ai chef să vorbeşti cu nimeni, nu ai chef să răspunzi la telefon oricui, nu ai chef  să fii prea comunicativ/ă – decât dacă într-adevăr e necesar  ) ….înseamnă să fii fals, prost şi needucat ??? Ete că la asta nu mă aşteptam !!! :))) Eu ştiam alte definiţii pentru aceste trei “calităţi ” . Poate memoria mă înşeală….. Dar mai are şi omul nevoie să fie uneori singur, lăsat în durerea lui (sau poate chiar nu are timp ) ! Am prieteni cu care vorbesc şi o dată la o săptămână (sau chiar mai rar )  ! So what ??? Nu a zis nimeni ca e   nesimţit/ă (sau că aş fi eu) ! Cu ocazia asta, când vom vorbi, avem mai multe de povestit !

Dar mai ales, de când mama-mea-natură sunt obligată să dau explicaţii de ce nu te las să îmi intri forţat în viaţă ( neinvitat de nimeni) , şi de ce nu am chef să stau toată ziua la taclale, şi să iţi răspund la turul de întrebări ?!   Te-ai gândit vreodată că poate am ceva mai bun de făcut decât asta ? Sau poate că nu mi-e gena să iţi dau cu semnătură raportul pentru tot ceea ce spun şi fac. Sau poate pur şi simplu nu te agreez !

Îmi pare rău dacă am lăsat vreodată impresia că rog pe cineva (sau impun cuiva )  să mă accepte şi să mă respecte ! Mă acceptă  cine vrea şi cine e capabil să mă înţeleagă ( trăim într-o ţară liberă …ce naiba ?! ) . Cât despre respect, mi-l câştig  ( nici decum să impun cuiva să mi-l ofere de-a gata ) !

Nu sunt produsul tău, deci nu ai motive să îmi ceri  să fiu aşa cum vrei tu ! Atâta timp cât nu ai contribuit cu nimic la personalitatea mea….

Aşadar, tuturor celor care au senzaţia că mă cunosc atât de bine încât să îşi permită să îmi pună tot felul de “etichete”, “moaţe”  şi “scaieţi” ….cu toată convingerea (şi cu voce tare ) vă spun că nu ştiţi, de fapt, nimic despre mine ! Şi mă amuză teribil felul cum vă fraieriţi singuri !

Eu îmi asum responsabilitatea pentru ceea ce spun ( despre mine/despre alţii etc.) şi pentru ceea ce fac . Dar dacă tu înţelegi greşit, asta nu mai este responsabilitatea mea ! It’s yours !

De aceea, ca să îmi cunoşti  personalitatea şi adevăratul meu suflet până la “lenjeria intimă ” ….trebuie să şi meriţi (şi să contribui şi tu cu ceva) ! 😉

O zi plină de soare  să aveţi cu toţii ! >:D<

5 thoughts on “Mă cunoşti bine….. spre deloc !

  1. :)) Revoltata mică! Dar știu cum e…… lasă,știi că o să treacă, ce dacă, ființele vorbesc și nu mai pleacă, lasă-le să facă, o bârfă, două, trei și tot degeaba! :)) Hai că mă reapuc de compus :>

  2. “De aceea, ca să îmi cunoşti personalitatea şi adevăratul meu suflet până la “lenjeria intimă ” ….trebuie să şi meriţi (şi să contribui şi tu cu ceva) !”.

    Tot cu lenjerie intima? :)) Just kidding. 😀

Leave a Reply

