Timp liber….

Câteodată urăsc timpul liber ! Mai ales dacă şi vremea e de aşa  natură încât să intri, fără să vrei, într-o stare pe care nici tu nu poţi să ţi-o explici ….

Îmi dă răgazul să mă gândesc, mă lasă să trăiesc fiecare clipă în parte….clipe în care îmi trec prin minte tot felul de prostii, care mă   consumă. Uneori, am senzatia că nu pot atinge ceva, pe cineva fără să îi dau din tristeţea mea. Şi nici eu nu mai înţeleg de ce sunt tristă. Un motiv întemeiat, nu am . Dacă mă întreabă cineva acum ce simt, nu ştiu să îi răspund ( deşi eu sunt genul de persoană care găsesc raspunsuri la orice – cel puţin în ceea ce mă priveşte pe mine ) . Mă simt sufocată când mi se acordă atenţie, şi singură când nu. De aici şi alternanţa mea între stări. Uneori sunt foarte energică, dimanică, vioaie, iar alte ori extrem de comodă, plictisită…..

În momente ca astea cred că mi-ar face bine o “evadare” : să mă urc într-un tren şi să plec, oriunde, fără o destinaţie anume. Eventual să mă refugiez undeva în munţi…..doar ei să imi asculte “urletele”. Vreau să mă desprind de monotonia oraşului …fără prieteni, fără familie….ALONE ! Doar eu şi munţii ( eventual o cameră foto şi un carneţel cu un creion ). Probabil mă întrebaţi  de ce nu o fac . Well, nu întotdeauna ceea ce visezi se şi întâmplă. . .

Totuşi….

* De ce nu avem sentimentul vacanţei când ne petrecem timpul liber acasă, oricât de lung ar fi el şi oricât de fără griji ne-am simţi ?

– Acasă e obişnuinţa, rutina, lucrurile ştiute deja şi cu care suntem obişnuţi zi de zi . Vacanţa începe când schimbi peisajul. Ieşi din “cunoscut”, faci ce-ţi trece prin cap, ce-ţi place, vezi altă lume, descoperi.

* De ce nu ni se pare că adevăratele întâmplări pline de haz şi de surprize se pot petrece numai în vacanţă?

– Cred că atunci suntem foarte naturali şi asta ne face atenţi la cei din jur. Altfel, de ce ne-am aminti de nişte nimicuri, sau de ce ne-ar amuza chiar peripeţiile neplăcute ? Vacanţa înseamnă aventură. Vacanţa o petreci cu rudele, cu prietenii, nu cu cei cu care lucrezi.

Şi cum vacanţa e pe sfârşite, pot spune decis şi sigur că a fost una dintre cele mai plictisitoare, una din cele mai lipsite de ….TOT ! Nu mă reîntorc în rutina statutului de student cu “bateriile încarcate”, ci doar cu o doză de plictis şi oboseală în plus.

Sper ca voi să fi avut o vacanţă mai plăcută !

2 thoughts on “Timp liber….

  1. Imi pare rau pt tine, Lore mama :*

    Mie mi-a placut vacanta mea :X cu bune si cu rele… in principal bune :X

    Nu imi place ca incepe facultatea si voi avea de invatat… nu am starea necesara… in rest imi place ca incepe ca mai socializez cu lumea ;;)

    Succes in sesiune! De pe acum :*

Leave a Reply

