Bloguind hai-hui !

Este al nu stiu câtălea blog de până acum ! De restul fie mă plictiseam repede, fie îmi uitam contul, fie pur şi simplu nu mai aveam timp şi chef  să mă ocup de el ! Începusem întâi pe blogspot, dar cu timpul, am vrut ceva nou,altfel de blog, like that !

De acestă dată PROMIT să mă ocup, atât cât îmi va permite timpul, inspiratia, statul meu de studentă şi desigur, talentul meu desăvârşit ! (iertaţi-mi modestia :)) ) .

Aşadar, să facem totuşi cunoştinţă…

Nu o să insist pe subiectul EU , e mult prea complicat şi pentru mine …credeţi-mă ! :))

Well, numele meu este Loredana şi sunt Ieşeancă ! O studentă ca oricare, cu amintiri frumoase, planuri de viitor, dar şi cu s(tr)esiuni… Un om care are nevoie de oameni, de comunicare (sunt dependentă de ea ! ). O persoană care, deşi a avut parte de multe dezamăgiri, continuă să creadă că există şi oameni buni…. O fiinţă care încearcă să fie schimbarea pe care vrea să o vadă în lume !

2 thoughts on “Bloguind hai-hui !

Leave a Reply

